  • Data: 2010-10-04 22:29:22
    Temat: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: jeo stancey <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 2, 11:08 pm, Maciej Browarczyk
    <m...@N...org> wrote:

    > IMHO kwestia sterownikow,

    Sterowniki (do MSwindows) są standardowo dostarczane przez producenta,
    nawet w pudełku z kartą wifi jest CD. Przeszukałem cały internet i nic
    innego nie udało się znaleźć, co najwyżej poprzednie wersje tych
    sterowników. Problem więc chyba nie w sterownikach jest?

    > ew. konfliktu sprzetu, ktorego niestety nie da
    > sie przewidziec kupujac karte, zdarza sie czasem.

    Czyli pewnie o TO TU chodzi! Ale co można z tym zrobić? Ponoć da się w
    BIOSie poprzestawiać prerwania itp. Tylko szczerze pojęcia ni mam jak
    się do tego zabrać?
    Albo w ogóle wcześniej jakoś zdiagnozować jakimś programem które
    przerwanie jest przedmiotem konfliktu i którego składnika sprzętu
    dokładnie?
    Jeśli ktoś coś wie to BŁAGAM O POMOC!