-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Date: Sun, 28 Oct 2018 20:12:42 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <pr51nh$if4$1@node1.news.atman.pl>
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<9tolexal98mn.1fln0qspfsd3m$.dlg@40tude.net>
<pqvpkb$d5b$1@node1.news.atman.pl>
<16wlb5a7cgjt0$.1dfjavfyw3mbk.dlg@40tude.net>
<pr2eqq$to$1@node1.news.atman.pl>
<t9rduw2ecayw$.1x7d9563d4521$.dlg@40tude.net>
<pr4d80$ttq$1@node1.news.atman.pl>
<1q2jf87x8vbi1$.y5wfs3j0t0ax$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1540753969 18916 89.70.94.204 (28 Oct 2018 19:12:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2018 19:12:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <1q2jf87x8vbi1$.y5wfs3j0t0ax$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642463
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-28 o 15:40, J.F. pisze:
>
> Ale tez do konca nie wiemy ile tego pradu brakowalo i jak dlugo.
Do pracy codziennie dojeżdżałem - z czego czasowo większość drogi to
albo postój albo jazda bez używania pedału gazu (dosłownie - do 20km/h
tak się da). Jeśli na jałowym biegu bilans energetyczny byłby ujemny, to
miałbym natychmiast informację o tym na desce rozdzielczej.
Z kolei, jeśli po parkowaniu miałbym problem z akumulatorem, to również
wiedziałbym natychmiast. Na desce pojawia się wtedy napis, że wszystkie
funkcje komfortowe zostają odłączone do czasu podładowania akumulatora
(czyli 8 minut jazdy). Tak się stało gdy kamerę zostawiłem na chyba 5
dni włączoną.
> No i jak pisales - miales sprytny komputer, ktory w razie potrzeby
> poniosl obroty jałowe ...
Jasne, ale po mniej więcej minucie redukował je do normalnych uznając,
że alternator jednak podoła.
Tak na marginesie - zawór nagrzewnicy 2x wymieniałem rok po roku. Po
każdej wymianie zjawisko ustępowało. Tylko na zimnym silniku obroty są
przez chwilę (ze 3 minuty, zależnie od potrzeb) wyższe - co jest
prawidłowe.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.18 20:50 Marek S
- 28.10.18 21:46 J.F.
- 28.10.18 21:51 J.F.
- 28.10.18 23:41 Marek S
- 29.10.18 00:03 Marek S
- 29.10.18 01:16 J.F.
- 29.10.18 20:30 Marek S
- 30.10.18 11:50 J.F.
- 30.10.18 17:47 Marek S
- 30.10.18 19:38 J.F.
- 30.10.18 20:49 Marek S
- 30.10.18 23:53 J.F.
- 31.10.18 02:04 PiteR
- 31.10.18 02:07 PiteR
- 31.10.18 08:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=