eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów?Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
    <he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
    <pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 27 Oct 2018 23:44:11 +0200
    Message-ID: <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1540676651 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 489 82.143.187.50:53364
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2246
    X-Received-Body-CRC: 751935925
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642361
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:08:29 +0200, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-10-27 o 22:28, J.F. pisze:
    >> Nagrzewnica jest goraca, ale powietrze przez nia nie przeplywa. I
    >> cieplo z nagrzewnicy do kabiny nie wplywa
    >>
    >> http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/231-Podci
    %C5%9Bnieniowy-uk%C5%82ad-sterowania-nawiewem
    >
    > O ja piprzę. Faktycznie są takie układy ze sterowaniem pneumatycznym :-)
    > A audio zawiera czytnik wałków Edisona? :-D

    Moze po prostu takie silowniki sa tansze niz elektryczne.
    A tu kazdy cent ma znaczenie :-)

    > A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera zawór.
    > Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.

    Ja tam widze "silnik sterowania klapą gorącego powietrza".

    I
    "Nagrzewnica w jest z tzw. ciągłym przepływem czynnika w układzie
    znaczy to, że za ciepło - zimno odpowiada Mondeo nie zawór na
    przewodzie zasilającym tylko silnik i klapa zamykająca kanał
    powietrzny"

    J.

    P.S. Ja oni to zrobili - jeden z silownikow jest trojpozycyjny.
    Dochodza dwa wezyki, jak sie do obu poda podcisnienie to wciaga
    koncowke calkowicie, a jak tylko do jednego - to wciaga do polowy.
    Wszystko jedno do ktorego - i to jest ciekawe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: