-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
<he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
<pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 27 Oct 2018 23:44:11 +0200
Message-ID: <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1540676651 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 489 82.143.187.50:53364
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2246
X-Received-Body-CRC: 751935925
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642361
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:08:29 +0200, Marek S napisał(a):
> W dniu 2018-10-27 o 22:28, J.F. pisze:
>> Nagrzewnica jest goraca, ale powietrze przez nia nie przeplywa. I
>> cieplo z nagrzewnicy do kabiny nie wplywa
>>
>> http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/231-Podci
%C5%9Bnieniowy-uk%C5%82ad-sterowania-nawiewem
>
> O ja piprzę. Faktycznie są takie układy ze sterowaniem pneumatycznym :-)
> A audio zawiera czytnik wałków Edisona? :-D
Moze po prostu takie silowniki sa tansze niz elektryczne.
A tu kazdy cent ma znaczenie :-)
> A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera zawór.
> Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.
Ja tam widze "silnik sterowania klapą gorącego powietrza".
I
"Nagrzewnica w jest z tzw. ciągłym przepływem czynnika w układzie
znaczy to, że za ciepło - zimno odpowiada Mondeo nie zawór na
przewodzie zasilającym tylko silnik i klapa zamykająca kanał
powietrzny"
J.
P.S. Ja oni to zrobili - jeden z silownikow jest trojpozycyjny.
Dochodza dwa wezyki, jak sie do obu poda podcisnienie to wciaga
koncowke calkowicie, a jak tylko do jednego - to wciaga do polowy.
Wszystko jedno do ktorego - i to jest ciekawe.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.18 23:50 PiteR
- 27.10.18 23:56 Marek S
- 28.10.18 00:13 PiteR
- 28.10.18 00:45 J.F.
- 28.10.18 10:36 P.B.
- 28.10.18 11:47 Tomasz Pyra
- 28.10.18 11:52 Mateusz Viste
- 28.10.18 13:04 Tomasz Pyra
- 28.10.18 14:23 Marek S
- 28.10.18 14:49 Zenek Kapelinder
- 28.10.18 14:58 Marek S
- 28.10.18 15:15 Marek S
- 28.10.18 15:28 J.F.
- 28.10.18 15:40 J.F.
- 28.10.18 17:48 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=