-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Date: Sat, 27 Oct 2018 10:17:44 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 37
Message-ID: <X...@l...net>
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
NNTP-Posting-Host: cwCEWKSHs++IFHla8EHEJw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642289
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:
> Zdarzyło mi się całą zimę przejeździć na nim nie
> wiedząc, że zepsuł się zawór od klasycznego grzania
> hydraulicznego.
Chciałbym kidyś zobaczyć na oczy ten mityczny zawór. Ale to chyba muszę
kupić jakiś porządny samochód a nie vw ;)
> Owszem, przyznaję, że silnik czasem
> podnosił obroty spoczynkowe z 800 na 1000 gdy by podreperować
> wydajność alternatora, ale tylko na chwilę.
No pacz pan a moj nigdy nie podnosi i przy 800 jest takie samo napięcie
jak przy 3000 . Zepsuty vw ;)
> Jak to zatem jest z alternatorami? Czy jedne (szczególnie na
> postoju) ledwo dają radę ładować akumulator a inne, geometrycznie
> podobne, mogą niemalże miasto zasilić? Oczywiście koloryzuję aby
> podkreślić konflikt logiczny.
>
> Zastanawia mnie też jak to możliwe, że konstrukcja wytrzymuje tak
> ogromne obciążenia (zgaduję: 200A)? W końcu to wymaga grubego
> drutu, sporych diod więc alternator powinien być ogromny, a nie
> jest.
Na pewno działają zgodnie z prawami fizyki czyli grubszy drut i silne
wymuszone chłodzenie.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.18 11:18 J.F.
- 27.10.18 11:30 J.F.
- 27.10.18 12:57 J.F.
- 27.10.18 16:21 p...@g...com
- 27.10.18 21:37 Marek S
- 27.10.18 21:49 Marek S
- 27.10.18 21:58 Marek S
- 27.10.18 22:28 J.F.
- 27.10.18 22:55 J.F.
- 27.10.18 23:08 Marek S
- 27.10.18 23:14 Marek S
- 27.10.18 23:25 Kaczin
- 27.10.18 23:44 J.F.
- 27.10.18 23:50 PiteR
- 27.10.18 23:56 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie