  • Data: 2018-10-27 23:08:29
    Temat: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-27 o 22:28, J.F. pisze:

    Jak wnioskuję, w Twoim aucie nie ma czegoś takiego więc nagrzewnica jest

    > Nagrzewnica jest goraca, ale powietrze przez nia nie przeplywa. I
    > cieplo z nagrzewnicy do kabiny nie wplywa
    >
    > http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/231-Podci
    %C5%9Bnieniowy-uk%C5%82ad-sterowania-nawiewem

    O ja piprzę. Faktycznie są takie układy ze sterowaniem pneumatycznym :-)
    A audio zawiera czytnik wałków Edisona? :-D

    A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera zawór.
    Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek