-
X-Received: by 2002:a81:57cd:: with SMTP id l196-v6mr48884ywb.4.1540584131227; Fri,
26 Oct 2018 13:02:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:57cd:: with SMTP id l196-v6mr48884ywb.4.1540584131227; Fri,
26 Oct 2018 13:02:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!e5-v6no5714637qtr.0!news-out.google
.com!o27-v6ni13773qtk.1!nntp.google.com!e5-v6no5714626qtr.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 26 Oct 2018 13:02:10 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pqvpkb$d5b$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<9tolexal98mn.1fln0qspfsd3m$.dlg@40tude.net>
<pqvpkb$d5b$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 26 Oct 2018 20:02:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2798
X-Received-Body-CRC: 4112445316
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642275
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 26 października 2018 14:23:56 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
> W dniu 2018-10-26 o 20:40, Tomasz Pyra pisze:
>
> > A rozmiary jednak trochę się różnią - mam 140A i jest sporo większy od
> > chyba 80A z mniejszego auta.
>
> A czy wyliczony przeze mnie pobór 200A bez stwarzania alternatorowi
> problemów wydajnościowych jest możliwy w autach osobowych? Wydaje mi się
> to bardzo wysoką wartością.
>
> Skoro w mniejszych autach alternator daje 80A (lub trochę mniej), to
> dlaczego dość popularne są wypowiedzi "nie ładuje mi akumulatora gdy mam
> włączone to czy tamto"? Jeśli małe auto nie jest wyposażone w
> elektryczne ogrzewanie, to 80A powinno z palcem w oku wystarczyć na
> wszystko. To też mi się nie skleja w logiczną całość.
>
>
Przelecialem po ogloszeniach i specyfikacji tam gdzie podano i bez problemu sa
alternatory 130-180A
Wiec pewnie i wieksze sie moga trafic. A instalacja jest zrobiona w aucie tak aby
przewidziec warunki eksploatacji.
Choc pewnie jak alternator non stop bedzie pracowac przy wysokim obcizaeniu to moze
sie przegrzac.
Przy czym zima akurat sprzyja temu aby sie nie przegrzal wiec studzenie ma lepsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.18 22:21 Tomasz Pyra
- 27.10.18 11:17 PiteR
- 27.10.18 11:18 J.F.
- 27.10.18 11:30 J.F.
- 27.10.18 12:57 J.F.
- 27.10.18 16:21 p...@g...com
- 27.10.18 21:37 Marek S
- 27.10.18 21:49 Marek S
- 27.10.18 21:58 Marek S
- 27.10.18 22:28 J.F.
- 27.10.18 22:55 J.F.
- 27.10.18 23:08 Marek S
- 27.10.18 23:14 Marek S
- 27.10.18 23:25 Kaczin
- 27.10.18 23:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"