    From: "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Date: Wed, 8 Jul 2009 03:41:51 +0200

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:19c8oafauzaxr.1mpx13t7qbhzk.dlg@40tude.net...
    > Thror <t...@p...onet.pl> w wiadomości <news:h2v5vl$9hi$1@news.onet.pl>

    > Napisałem maila, odpisali, żeby wysłać monitor do ich serwisu, też
    > drzwi-w-drzwi (LG, monitor dosłownie nówka).

    Jeśli to tzw. Centralny Serwis LG w Warszawie przy ul. Kobielskiej to może
    okazać się w nastepstwie "naprawy", że Twoje dotychczasowe problemy to
    pryszcz, tak tam działają "frontem do klienta";-)

    Jest tam taki "wybitny fachowiec" niejaki p. Chmiel. Zabrał on do naprawy
    pogwarancyjnej mój wielki i cięzki (70kg) telewizor projekcyjny, który
    złosliwie padł 2 miesiące po zakończeniu gwarancji. Po miesiacu
    poinformował, ze sprzet naprawiony , sprawny, wygrzewa się i jak tylko
    bedzie miał czas to (zgodnie z umową) go firmowym transportem odwiezie, itak
    jak zabrał. Poczym przez nastepne 2 miesice wyznaczał rozmaite terminy
    przywozu, żadnego nie dotrzymując bez słowa wyjaśnienia. W końcu wysłałem
    e-maila do kierownictwa firmy z żądaniem zwrotu sprzetu. Następnego dnia
    otrzymałem wezwanie do odbioru NIENAPRAWIONEGO telewizora, bo, cyt. "bebechy
    już wyjeliśmy" a telewizora rzekomo nie da się naprawić.
    I co im zrobić, skoro mówią prawie jak u Barei "palta nie ma i co nam pan
    zrobisz"...
    Zresztą jest dużo w sieci skarg na ich fachowośc, terminowośc i generalnie
    jakość obsługi, także gwarancyjnej , można google zapuścić.
    A kierownictwu LG najwidoczniej to wisi, bo już 2 miesiące na moją skargę
    nie reaguje.
    Zdecydowanie doradzam dużą czujność!

    p47