  • 11. Data: 2011-11-09 14:51:43
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Doxent" napisał:

    > Problem w tym, że Canon nie sprzedaje takich nowych drukarek gdzie tusze
    > byłyby tak tanie. Są tylko zaczipowane wersje albo takie gdzie mamy tusze
    > powyżej 60zł.

    To debilne używanie słówka "gdzie" szerzy się jak rak. Zastąpiło ono do niedawna
    używane k... Co ma oznaczać:

    "drukarek gdzie tusze byłyby"

    Czy chodzi może o:

    "drukarek, do których tusze byłyby"

    I dalej:

    "albo takie gdzie mamy tusze powyżej 60zł"

    Ja to próbuję rozumieć następująco:

    "albo takie, do których mamy tusze powyżej 60zł"

    A może źle to zrozumiałem? W takim przypadku proszę o przetłumaczenie na język
    polski. Właściwe użycie słowa "gdzie":

    "Tam, gdzie chodzi wicher spać".

    Remek

  • 12. Data: 2011-11-09 15:26:41
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:j9dpnr$l5u$...@m...internetia.pl,
    > MC <m...@o...pl> nastukał:
    >
    > przeciez drukarka nie ma byc do drukowania "zdjęć" tylko masówki z
    > internetu. Nie bedzie drukował na papaierze fotograficznym tylko na
    > zwykłej kartce. Więc tusz za 2,5 spokojnie wystarczy.

    Wolałbym, żeby odpowiadał autor wątku. On wie, a Tobie się może tylko
    wydawać.

  • 13. Data: 2011-11-09 15:47:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 9 Nov 2011 15:34:59 +0100, Doxent napisał(a):

    > Problem w tym, że Canon nie sprzedaje takich nowych drukarek gdzie tusze
    > byłyby tak tanie. Są tylko zaczipowane wersje albo takie gdzie mamy tusze
    > powyżej 60zł.

    Ależ moja Pixma 4600 ma z czipami. Wyrwanie z oryginalnych chwilę trwało.
    Teraz ja są na taśmie dwustronnej to przekładam w 5 sec.

  • 14. Data: 2011-11-09 16:17:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 09 Nov 2011 14:48:59 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Mam Brother DCP-135C.
    > Kosztowała niespełna 200 zł. Ma wbudowany skaner. Ma fajny podajnik
    > papieru jak laser, czyli kartki ukryte i się nie kurzą. Tusze - jak w
    > linku powyżej. 20 zł z przesyłką za komplet kolorów. I to nie 5 ml, ale
    > chyba 15-25.

    Ładnie brzmi. Ale czy to są pojemniki z dyszami (kartridże) czy po prostu
    kałamarze?
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2011-11-09 17:40:52
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Ładnie brzmi. Ale czy to są pojemniki z dyszami (kartridże)
    > czy po prostu kałamarze?

    A jakie to ma znaczenie??

    Przyklad z zycia wziety:
    Pixma MP495 (200 pln) - zamiennikow chyba brak, komplet oryginalow ca.
    130,-
    Brother J125 (300 pln) - komplet zamiennikow ca. 20,-

    Jak Brother zaschnie pozniej niz na 3-cim komplecie farbek to jestes
    do przodu ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 16. Data: 2011-11-09 22:57:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "MC" <m...@o...pl> wrote in message news:j9e65a$nvi$1@mx1.internetia.pl...
    > Wolałbym, żeby odpowiadał autor wątku. On wie, a Tobie się może tylko wydawać.

    przeciez wyraznie napisal ze chce drukarke do obrazkow z internetu,
    zasilana zamiennikami

    z faktycznymi zdjeciami raczej taniej bedzie wybrac sie do labu

  • 17. Data: 2011-11-10 03:36:03
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    4-tusze-lcd-i1901083777.html

    j315w-j515w-j220-i1901402592.html

> [...]
    > papieru jak laser, czyli kartki ukryte i się nie kurzą. Tusze - jak w
    > linku powyżej. 20 zł z przesyłką za komplet kolorów. I to nie 5 ml, ale

    Przeczytaj, co jest w linku...

    POJEMNOŚĆ 30ml czarny, 20ml kolory

  • 18. Data: 2011-11-10 13:02:47
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-09 18:40, Vituniu pisze:

> [...]
    > Brother J125 (300 pln) - komplet zamiennikow ca. 20,-
    >
    > Jak Brother zaschnie pozniej niz na 3-cim komplecie farbek to jestes

    Mój Brother sam z siebie co jakiś czas (co kilka dni) sam sobie czyści
    dysze. Używam już trzeci komplet tuszy - nigdy nic nie zaschło.
    Początkowo mnie martwiło to samoczyszczenie, bo wiadomo, że przez nie
    tusz znika, ale przy takich cenach - to tylko zaleta, bo daje gwarancję,
    że nic nie zaschnie.

  • 19. Data: 2011-11-10 13:26:26
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Mój Brother sam z siebie co jakiś czas (co kilka dni) sam sobie czyści
    > dysze. Używam już trzeci komplet tuszy - nigdy nic nie zaschło.

    W zadnej z tych kilku, ktorymi sie opiekuje, tez sie jeszcze nie
    przydazylo.

    > Początkowo mnie martwiło to samoczyszczenie, bo wiadomo, że przez nie
    > tusz znika, ale przy takich cenach - to tylko zaleta, bo daje gwarancję,
    > że nic nie zaschnie.

    Ano. :)

    Brothery maja wiele wad. Chocby jakosc wydruku daleka od
    fotograficznej. Ale mimo to - do domowego uzytku na potrzeby
    gimnazjalisty - nic lepszego IMHO w tej chwili nie ma.

    A upieranie sie przy wymiennych glowicach w urzadzeniu klasy
    "jednorazowej" jest pozbawione sensu... Zeby daleko nie
    szukac - po 2 latach z gorka w zaprzyjaznionym Canonie
    "all in one" (modelu nie pomne) wlasnie zmarl skaner...
    Tez mu sie te "bezpieczne" wymienne glowice przydaly, nie? :/

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    BTW:
    nie zebym lobbowal przeciw Canonowi... tylko akurat tak sie zlozylo ;)

  • 20. Data: 2011-11-10 13:37:41
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 14:26:26 +0100, Vituniu napisał(a):

> [...]
    > "all in one" (modelu nie pomne) wlasnie zmarl skaner...
    > Tez mu sie te "bezpieczne" wymienne glowice przydaly, nie? :/

    Po prostu obecnie producenci tak dopracowali technologie produkcji i tak
    dokladnie obliczyli cykl zycia sprzetu, ze w wiekszosci przypadkow nie warto
    kupowac niczego drozszego z mysla o przyszlosci, tylko trzeba wymieniac tani
    sprzet co jakis czas. Bedzie sie wtedy mialo zawsze sprawny sprzet i zawsze
    zgodny z aktualnymi trendami technologicznymi na rynku (i driverami przy
    okazji).

    ps. z tego powodu tez mam taniego Brothera a zdjecia robie w fotolabie ;-)

    ps2. troche offtopic ale o tym o czym napisalem (poza tym inne wpisy tez
    ciekawe jesli ktos lubi VW ;-) http://vwszrot.pl/index.php/archives/53

    --
    pozdro
    RemeK