  • Data: 2009-07-16 14:35:13
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Żeby takie zrobić wybierz lepiej komórkę :)
    > Tak pewnie napisaliby na większości for.

    dla ciekawskich :)
    to nie samsung, to nie nokia to:
    "Fotografka posługuje się starym, dość dziwnym aparatem, w którym
    obiektyw jest uszkodzony, a jako przesłona służy ręka fotografa. Ta -
    zupełnie dziś szokująca - niedoskonałość techniczna wywołuje wrażenie,
    że oglądane fotografie powstały w XIX wieku. Mann dodatkowo tonuje je,
    nie używa jednak do tego nowoczesnych preparatów, a np. herbaty. Jak
    sama mówi, w ten daleki od XXI-wiecznej technologii sposób pracy chce
    uchwycić ,,ducha głębokiego Południa" - jego wewnętrzną ,,ideę", to, czego
    na pierwszy rzut oka nie widać, co może umknąć nieuważnemu widzowi."

    Pozdrawiam.
    Bartko.