  • Data: 2009-07-16 16:38:12
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" napisał

    > Niestety... gdzie się nie obejrzeć...

    Jedną rzecz chcę jednak dodać.
    Większość zdjęć Mann nie wymaga ani słowa objaśnienia - spokojnie mogła
    sobie pozwolić na rzucenie butem w kogokolwiek kto zechciałby postawić
    jakiekolwiek pytanie.
    Coś jak w słowach Kazika:
    ""Jak powstają twoje teksty?" - gdy mnie ktoś tak spyta

    ; )

    Chociaż z drugiej strony to drzewo wymagałoby choć jednego zdania - "aparat
    wypadł mi z ręki i przypadkiem spadł dekiel z obiektywu" ; ))))

    adam