  • 21. Data: 2011-05-08 20:20:47
    Temat: Re: Jaka chemia na zaśniedziałe styki?
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    http://www.kormac.pl/elektrosol-s-pm.html

  • 22. Data: 2011-05-08 20:35:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-08 20:20, pm pisze:
    > http://www.kormac.pl/elektrosol-s-pm.html

    Mam zamiar to wypróbować, ale to jest do ochrony, a czy też wyczyści?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-05-08 21:57:28
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2011 16:01:14 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Ja używam tego:
    > http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf
    Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
    Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 24. Data: 2011-05-08 21:58:01
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2011 09:36:33 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tja kwas na aluminium to genialny pomysł...
    Zasada to jeszcze ciekawszy :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 25. Data: 2011-05-08 22:46:58
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
    > Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

    wow
    to spray 300ml waży ze ponad 2kg. ;-)

  • 26. Data: 2011-05-10 11:55:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-08 15:13, MMS pisze:

    > Podejdź do sklepu z częściami elektronicznymi i kup "Kontakt 360" lub
    > coś podobnego. Od wielu lat to stosuję. Zabezpiecza, czyści ze śniedzi
    > itp. oraz wygania wilgoć.

    dokładnie - polecam również

  • 27. Data: 2011-05-10 12:52:22
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-08 21:57, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Gęstość 7,78 g/cm3 8-/
    > Co to jest, ciekłe żelazo czy co?

    Użyj a zobaczysz co to jest i jak działa. Kola się chowa... :)

  • 28. Data: 2011-05-31 22:17:47
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-08 16:01, Filip KK pisze:
    > Ja używam tego:
    > http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf

    Jako odrdzewiacz to rewelacja. Wlasnie tego uzylem.
    Tylko pojawil sie inny problem, bo zapomnialem o tym:

    > A potem to:
    > http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%20100.pdf

    ...i po uzyciu odrdzewiacza utworzyla sie cienka warstwa nieprzewodzaca
    prądu, co doprowadzilo do "nieswiecenia" wszystkich zarowek wsadzonych w
    odrdzewione gniazda :P Zanim do tego doszedlem troche minelo, pozniej
    jeszcze zanim zmylem warstwe specyfiku. Ale teraz jest OK, i polecam,
    ale koniecznie w kombinacji podanej przez kolege, czyli:
    1. Rost Off -> 2. Kontakt spray :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 29. Data: 2011-06-01 23:32:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-31 22:17, venioo pisze:

> [...]
    > jeszcze zanim zmylem warstwe specyfiku. Ale teraz jest OK, i polecam,
    > ale koniecznie w kombinacji podanej przez kolege, czyli:

    Trzeba było się mnie posłuchać. Mam doświadczenie w takich sprawach. :)

    Pozdrawiam i życzę owocnego świecenia żarówek :)

    Jeszcze co Ci mogę polecić, to wymień w obu lampach przewody masowe,
    dużo pracy Cię to nie będzie kosztowało. Rozprujesz wiązkę i wymienisz
    masę a żarówki zaczną świecić w samochodzie jak od nowości. To samo
    można zrobić z przodu w reflektorach. :)

    Pozdrawiam :)