eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2011-07-09 20:39:55
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iva61l$di5$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2011-07-09 20:16, Adam Szewczak pisze:
    >
    >> Multivan byl max 7 osobowy.
    >> Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11
    >
    > I nie wymagał kat. D?
    >
    >
    Albo 9 nie pamietam bo akurat Caravelle mnie nigdy specjalnie nie
    interesowal.
    Do katalogu z ukladem siedzien bym musial zajrzec.

    PZDr
    Adan


  • 12. Data: 2011-07-09 20:44:16
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    t4 4x4 raczej nie polecam. Znajomy ma i jedyna "korzysc" to duzo
    drozsze niektore czesci (zawieszenie?) i troche wiecej do naprawiania
    (np. wiskoza - nie ma jej w 2WD). Na pewno troche lepiej jezdzi po
    blocie/sniegu ale jakichs specjalnych umiejetnosci terenowych to T4
    syncro nie bedzie miala (chyba). W odroznieniu od T3 syncro ktore
    wymiata w terenie (w swojej klasie oczywiscie). Jezeli jestem w
    bledzie prosze o sprostowanie.
    No i jeszcze jeden minus T4 - strasznie je zlodzieje lubia :( -
    przynajmniej tak bylo jeszcze dwa-trzy lata temu.

    Ostatnio rozmawialem z gosciem ktory zjechal pol Europy Fiatem Scudo -
    te nowe sa rzeczywiscie ladne. Bardzo sobie chwalil fiacika.

    No i sa wszystkie Transity, Boxery, Vivaro, Viano itp. Sam bylem
    wieziony Citroenem Jumperem w Alpy i, mimo tego, ze byl to zwykly
    blaszak, wspominam ta podroz jako jedna z najbardziej komfortowych -
    przestrzen robi swoje.

    Multivan ma bardzo fajny uklad wnetrza - siedzenia w kontrze, stolik
    miedzy nimi, mozna wstawic sobie jakies szafki/lodowki/unity kuchenne.
    Mozna trafic westfalie z podnoszonym dachem albo z podwyzszanym
    sztywnym. Nie jest wielkim problemem kupno takiego dachu i przelozenie
    go do zwyklego multivana.

    Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
    dach.
    Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
    filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.

    pozdr
    Piotr


  • 13. Data: 2011-07-09 21:08:38
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:04897f5f-4b0b-4266-8cd2-c6eea24ccb82@a7g2000vby
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > t4 4x4 raczej nie polecam. Znajomy ma i jedyna "korzysc" to duzo
    > drozsze niektore czesci (zawieszenie?) i troche wiecej do naprawiania
    > (np. wiskoza - nie ma jej w 2WD). Na pewno troche lepiej jezdzi po
    > blocie/sniegu ale jakichs specjalnych umiejetnosci terenowych to T4
    > syncro nie bedzie miala (chyba). W odroznieniu od T3 syncro ktore
    > wymiata w terenie (w swojej klasie oczywiscie). Jezeli jestem w
    > bledzie prosze o sprostowanie.
    > No i jeszcze jeden minus T4 - strasznie je zlodzieje lubia :( -
    > przynajmniej tak bylo jeszcze dwa-trzy lata temu.
    >
    > Ostatnio rozmawialem z gosciem ktory zjechal pol Europy Fiatem Scudo -
    > te nowe sa rzeczywiscie ladne. Bardzo sobie chwalil fiacika.
    >
    > No i sa wszystkie Transity, Boxery, Vivaro, Viano itp. Sam bylem
    > wieziony Citroenem Jumperem w Alpy i, mimo tego, ze byl to zwykly
    > blaszak, wspominam ta podroz jako jedna z najbardziej komfortowych -
    > przestrzen robi swoje.
    >
    > Multivan ma bardzo fajny uklad wnetrza - siedzenia w kontrze, stolik
    > miedzy nimi, mozna wstawic sobie jakies szafki/lodowki/unity kuchenne.
    > Mozna trafic westfalie z podnoszonym dachem albo z podwyzszanym
    > sztywnym. Nie jest wielkim problemem kupno takiego dachu i przelozenie
    > go do zwyklego multivana.
    >
    > Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
    > dach.
    > Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
    > filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.
    >
    > pozdr
    > Piotr

    Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
    Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac,
    a zwlaszcza do benzyniaka.
    OK jak najbardziej ja swego czasu jezdzilem z kolega to smigalismy z terenie
    z Gelandami a nawet bywalo je wyciagac :P

    Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
    Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce. Tak T4 syncro to nie T3
    syncro. Zeby tym wjechac w teren trzeba kupic zestaw podnoszacy zawieszenie
    :/ a to jest tylko w jednej firmie w DE dostepne. Niestety kupujac uzywany
    samochod trzeba sie liczyc z wydatkami, a w busie 4x4 wszystko jest x2 ;)

    O widzisz widzialem i zapomnialem. Na zachodzie sa sprzedawane wersje
    turystyczne np Traffic GENERATION, w Polsce niedostepne (i nie mowie tu o
    kempingu)
    Jest tez np VW Caddy Tramper.

    Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki

    PZDr
    Adam


  • 14. Data: 2011-07-09 22:53:23
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 9 Lip, 21:08, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    > zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
    > Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac,
    > a zwlaszcza do benzyniaka.
    Oj tak ;) Mam kumpla mechanika od T3, bawie sie pod jego okiem.

    > Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
    > Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce.
    To sie bardzo fajnie zmienilo na przestrzeni ostatnich 3-5 lat. Na
    poczatku jedyna szansa na regeneracje visko to byl jakis mityczny
    warsztat w Szwajcarii. Dwa - trzy lata temu ktos z Instytutu
    Transportu? zawzial sie i rozpracowal ten proces. Teraz koszt
    odnowienia visco to ok. 500-600 zl

    > Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki
    Maja wersje osobowe w sensownym wyposazeniu?
    Ja mam skrzywienie kamperowe, od razu wstawialby do nich lazienke i
    kuchnie ;)

    pozdr
    Piotr


  • 15. Data: 2011-07-10 00:23:41
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:a7645633-f549-4f57-8504-4eb81bcc913d@b2g2000vbo
    .googlegroups.com...
    On 9 Lip, 21:08, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    > zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
    > Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie
    > dotykac,
    > a zwlaszcza do benzyniaka.
    Oj tak ;) Mam kumpla mechanika od T3, bawie sie pod jego okiem.

    > Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
    > Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce.
    To sie bardzo fajnie zmienilo na przestrzeni ostatnich 3-5 lat. Na
    poczatku jedyna szansa na regeneracje visko to byl jakis mityczny
    warsztat w Szwajcarii. Dwa - trzy lata temu ktos z Instytutu
    Transportu? zawzial sie i rozpracowal ten proces. Teraz koszt
    odnowienia visco to ok. 500-600 zl

    > Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki
    Maja wersje osobowe w sensownym wyposazeniu?
    Ja mam skrzywienie kamperowe, od razu wstawialby do nich lazienke i
    kuchnie ;)

    pozdr
    Piotr

    No tak kamper to na bazie tych owych. Ale fabryczne wersje osobowe to
    poprostu autobusy. Nie widzialem czegos 'fajnego'. Wlasnie taki wiekszy
    fajny to ten traffic generation.

    PZDr
    Adam


  • 16. Data: 2011-07-10 15:11:20
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.07.2011 20:16, Adam Szewczak pisze:
    >> Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?
    >>
    >> Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
    >> inne udogodnienia mile widziane.
    >>
    >> Pozdr.
    >> --
    >
    > VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia
    > jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
    > Caravelle to typowo osobowy.

    Czyli poluje ma Multivana - wlasnie o cos takiego mi chodzi. Caravelle
    od Sharana by sie tylko wielkoscia roznil.

    > Multivan byl max 7 osobowy.

    Ale chyba ma rowniez mocowania dla 3 rzedow siedzen?

    > Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

    9. Ponad to musialbys miec prawko na autobusy.

    > A co chcesz kupic T4 czy T5 ?

    T4

    > Zasadniczo Multivan na zachodzie to taki samochod na lata az sie
    > rozpadnie albo rozbije. U nas widze ze powoli tez tak jest. Niestety
    > strasznie trzymaja ceny.

    Dlatego T4 a nie T5 :(

    > Alternatyw niestety zasadniczo brak...
    > No moze poza Hyundai Starex ktory jest "nieco" podobny

    Poszukam...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com


  • 17. Data: 2011-07-10 22:40:57
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.07.2011 21:08, Adam Szewczak pisze:
    >> Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
    >> dach.
    >> Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
    >> filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.
    >>
    >
    > Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    > zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to
    > frajda. Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej
    > nie dotykac, a zwlaszcza do benzyniaka.

    I z tego co widze zadbane T3 sa drozsze niz T4 :) (patrze na ceny
    irlandzkie i w UK)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com


  • 18. Data: 2011-07-10 23:16:07
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:ivc8rc$3fg$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 09.07.2011 20:16, Adam Szewczak pisze:
    >>> Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?
    >>>
    >>> Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
    >>> inne udogodnienia mile widziane.
    >>>
    >>> Pozdr.
    >>> --
    >>
    >> VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia
    >> jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
    >> Caravelle to typowo osobowy.
    >
    > Czyli poluje ma Multivana - wlasnie o cos takiego mi chodzi. Caravelle od
    > Sharana by sie tylko wielkoscia roznil.
    >
    >> Multivan byl max 7 osobowy.
    >
    > Ale chyba ma rowniez mocowania dla 3 rzedow siedzen?

    No ma na dwa fotele ktore sa do tylu.

    PZDr
    Adam


  • 19. Data: 2011-07-11 11:11:58
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 10 Lip, 22:40, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > I z tego co widze zadbane T3 sa drozsze niz T4 :) (patrze na ceny
    > irlandzkie i w UK)

    Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
    tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
    tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

    Na ebay.de pojawiaja sie odpicowane T3. Wersja kiepska ma silnik z
    Subaru, wersja top silnik z Porsche ;) ;)
    Znajomy mieszkajacy na stale w Niemczech wrzucil do busika stary
    konstukcyjnie silnik vw 1,9TD AAZ ze zmodyfikowana w prosty sposob
    pompa, jedna z szybszych skrzyn busikowych AAP z lekka modyfikacja,
    mokry intelcooler, troche wieksze kola, lepsze hamulce. Innego
    samochodu nie trzeba ;) ;)
    Spokojnie ciagnie 140 km/h - chociaz aerodynamika fortepianu nie
    pomaga ;)

    pozdr
    Piotr


  • 20. Data: 2011-07-11 15:59:44
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
    > tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
    > tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

    T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
    przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie
    T2 to "ogórek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
    litrowy (?)
    T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
    diesla chyba tez. Ciagle z tylu
    T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
    T5 - to juz dzis

    C


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: