    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Date: Sun, 10 Jul 2011 00:23:41 +0200

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:a7645633-f549-4f57-8504-4eb81bcc913d@b2g2000vbo
    .googlegroups.com...
    On 9 Lip, 21:08, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    > Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    > zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
    > Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie
    > dotykac,
    > a zwlaszcza do benzyniaka.
    Oj tak ;) Mam kumpla mechanika od T3, bawie sie pod jego okiem.

    > Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
    > Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce.
    To sie bardzo fajnie zmienilo na przestrzeni ostatnich 3-5 lat. Na
    poczatku jedyna szansa na regeneracje visko to byl jakis mityczny
    warsztat w Szwajcarii. Dwa - trzy lata temu ktos z Instytutu
    Transportu? zawzial sie i rozpracowal ten proces. Teraz koszt
    odnowienia visco to ok. 500-600 zl

    > Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki
    Maja wersje osobowe w sensownym wyposazeniu?
    Ja mam skrzywienie kamperowe, od razu wstawialby do nich lazienke i
    kuchnie ;)

    pozdr
    Piotr

    No tak kamper to na bazie tych owych. Ale fabryczne wersje osobowe to
    poprostu autobusy. Nie widzialem czegos 'fajnego'. Wlasnie taki wiekszy
    fajny to ten traffic generation.

    PZDr
    Adam