    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Date: Sat, 9 Jul 2011 21:08:38 +0200

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:04897f5f-4b0b-4266-8cd2-c6eea24ccb82@a7g2000vby
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > t4 4x4 raczej nie polecam. Znajomy ma i jedyna "korzysc" to duzo
    > drozsze niektore czesci (zawieszenie?) i troche wiecej do naprawiania
    > (np. wiskoza - nie ma jej w 2WD). Na pewno troche lepiej jezdzi po
    > blocie/sniegu ale jakichs specjalnych umiejetnosci terenowych to T4
    > syncro nie bedzie miala (chyba). W odroznieniu od T3 syncro ktore
    > wymiata w terenie (w swojej klasie oczywiscie). Jezeli jestem w
    > bledzie prosze o sprostowanie.
    > No i jeszcze jeden minus T4 - strasznie je zlodzieje lubia :( -
> [...]

    Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
    zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
    Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac,
    a zwlaszcza do benzyniaka.
    OK jak najbardziej ja swego czasu jezdzilem z kolega to smigalismy z terenie
    z Gelandami a nawet bywalo je wyciagac :P

    Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
    Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce. Tak T4 syncro to nie T3
    syncro. Zeby tym wjechac w teren trzeba kupic zestaw podnoszacy zawieszenie
    :/ a to jest tylko w jednej firmie w DE dostepne. Niestety kupujac uzywany
    samochod trzeba sie liczyc z wydatkami, a w busie 4x4 wszystko jest x2 ;)

    O widzisz widzialem i zapomnialem. Na zachodzie sa sprzedawane wersje
    turystyczne np Traffic GENERATION, w Polsce niedostepne (i nie mowie tu o
    kempingu)
    Jest tez np VW Caddy Tramper.

    Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki

    PZDr
    Adam