  • 1. Data: 2011-07-08 16:45:51
    Temat: Piotrków Trybunalski - Okęcie drogą nr 8
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Witam serdecznie,

    Ponieważ będę się musiał wkrótce wybrać na Okęcie, z jakim czasem przejazdu
    drogą nr 8 trzeba się liczyć między Piotrkowem Trybunalskim a Okęciem w
    godzinach pomiędzy 20 wieczorem a 4 rano w tygodniu? Według Zumi trasa ta
    jest remontowana w kilku miejscach co prawdopodobnie może znacznie wydłużyć
    czas przejazdu. Na ile te remony są uciążliwe, na co uważać?

    Z góry dziękuję za informację
    Pawik

  • 2. Data: 2011-07-08 17:37:58
    Temat: Re: Piotrków Trybunalski - Okęcie drogą nr 8
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, pbanasik <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > drogą nr 8 trzeba się liczyć między Piotrkowem Trybunalskim a Okęciem w
    > godzinach pomiędzy 20 wieczorem a 4 rano w tygodniu?

    O dwudziestej to jeszcze może być gęsto. O czwartej rano na pewno będzie
    pusto.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-07-08 19:35:03
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

> [...]
    > trasa ta jest remontowana w kilku miejscach co prawdopodobnie może
    > znacznie wydłużyć czas przejazdu. Na ile te remony są uciążliwe, na co

    Stwierdzenie "trasa ta jest remontowana w kilku miejscach" jest
    eufemizmem... Poprawniej byłoby "trasa ta w kilku miejscach nie jest
    remontowana" :-)
    pozdr.
    JBr.

  • 4. Data: 2011-07-08 21:33:08
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> wrote in message
> [...]
    > trasa ta jest remontowana w kilku miejscach co prawdopodobnie może
    > znacznie wydłużyć czas przejazdu. Na ile te remony są uciążliwe, na co

    Współczuję z całego serca...

    Jeśli już to dojedź do Rawy w Rawie na Skiery i potem za Mszczonowem na
    Gierkówe

  • 5. Data: 2011-07-08 23:26:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jul 2011 21:33:08 +0200, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

    >Jeśli już to dojedź do Rawy w Rawie na Skiery i potem za Mszczonowem na
    >Gierkówe

    I zgubi się w Skierniewicach :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-07-09 11:49:54
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    > trasa ta jest remontowana w kilku miejscach co prawdopodobnie może
    > znacznie wydłużyć czas przejazdu. Na ile te remony są uciążliwe, na co

    Pyt 1. Odcinek Piotrków - Huta Zawadzka w remoncie. Jedzie się płynnie ale
    powoli około godzinę z drobnym okładem.W nocy mogą poruszać się maszyny
    budowlane. Tyle konkretów.
    Pyt 2 - Na co uważać? Jak słysze takie pytanie to zawsze dostaję drgawek.
    Moja rada jest taka: Kup dwa ostatnie roczniki Motoru i głęboko je
    przeanalizuj. Szcególnie istotne są zawarte w każym numerze artykuły o tym
    jak przygotować auto do drogi, do zimy, do lata. Jak usuwać rysy, jaką
    nawigację kupić i przeanalizować katalog środków smarnych. To wiedza tajemna
    i przed taka trasą musisz ją poznać. Na stacji benzynowej kup zgrzewkę
    redbula i tak mniej więcej co dwadzieścia kilometrów zatrzymuj się i
    delektuj sie nim. Stawaj tylko na stacjach benzynowych, blokując innym
    dystrybutor. Kupuj hot-dogi i kawę. AAA zapomniałem - musisz mieć cb radio,
    dwie nawigacje, atlas polski, laptopa z mapą elektroniczną. Jak nie masz
    takiego zestawu - to jesteś nikim... :-)))

    LM

  • 7. Data: 2011-07-09 15:49:26
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trasa ta jest remontowana w kilku miejscach co prawdopodobnie może
    > znacznie wydłużyć czas przejazdu. Na ile te remony są uciążliwe, na co

    Witam serdecznie raz jeszcze,

    Czy naprawdę nikt nie jeździ trasą nr 8 z Piotrkowa w kierunku Warszawy w
    godzinach 20:00 - 4:00, aby dać jakieś sensowne rady/wskazówki?
    Pytanie było: jak długo się przejeżdza ten odcinek w podanych godzinach i na
    co uważać. Nic więcej.

    Dziękuję zatem grupie serdecznie.
    Pawik

  • 8. Data: 2011-07-09 16:08:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-09 15:49:26 +0200, "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> said:

    > Witam serdecznie raz jeszcze,
    >
    > Czy naprawdę nikt nie jeździ trasą nr 8 z Piotrkowa w kierunku Warszawy
    > w godzinach 20:00 - 4:00

    Nie.
    Jeżdżę w godzinach 9.30 - 10.30.
    Przepraszam, ale inaczej nie mogę. ;-)

    > , aby dać jakieś sensowne rady/wskazówki?

    Jeśli tylko doprecyzujesz godzinę wyjazdu - osiem godzin to bardzo dużo.

    > Pytanie było: jak długo się przejeżdza ten odcinek w podanych godzinach

    Różnie.
    Od 100km/h do 30 km/h.
    Zależy od tego, co się wyprawia na budowach, dnia tygodnia i od godziny
    wyjazdu.

    > i na co uważać.

    Na te pachołki postawione na środku jezdni (rozdzielające ruch). Często
    zdarza się, że na skutek wariackiej jazdy kogoś-tam są przestawione o
    pół metra czy nawet metr w jedną stronę, a ludzi potrafiących się po
    prostu zatrzymać i poprawić jest jak na lekarstwo.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-07-10 10:01:42
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 09 Jul 2011 11:49:54 +0200 Heinzkalter wrote:

> [...]
    cb radio, dwie nawigacje, atlas polski, laptopa z mapą elektroniczną. Jak
    nie masz takiego zestawu - to jesteś nikim... :-)))

    Chyba nie zabardzo zrozumiales moje pytanie...

    Pawik

  • 10. Data: 2011-07-10 21:06:17
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

> [...]
    > godzinach 20:00 - 4:00, aby dać jakieś sensowne rady/wskazówki?
    > Pytanie było: jak długo się przejeżdza ten odcinek w podanych godzinach i

    Napisałem ci, przeczytaj z uwagą i wyciągnij wnioski...