eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2011-07-12 00:34:56
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:ivevdu$69r$1@news.onet.pl...
    >> Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
    >> tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
    >> tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.
    >
    > T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
    > przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w
    > garbusie
    > T2 to "ogórek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
    > litrowy (?)

    Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.

    > T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
    > diesla chyba tez. Ciagle z tylu

    T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
    dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic w
    miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem. Bajka.

    > T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
    > T5 - to juz dzis
    >
    > C


  • 22. Data: 2011-07-12 12:15:19
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>


    > T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
    > dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic
    > w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem.
    > Bajka.

    To był ten żółty/pomarańczowy jakiś taki? Bo pamiętam coś ale to było parę
    lat temu...
    Chętnie bym przygarnął ładnego kanciaka, w automacie jeszcze chętniej :-)

    C



  • 23. Data: 2011-07-12 21:40:32
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-11 15:59, CeSaR pisze:
    >> Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
    >> tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
    >> tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.
    >
    > T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
    > przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie

    Silniki 1,1 , 1,2 i chyba 1,5

    > T2 to "og?rek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
    > litrowy (?)

    Silniki 1.6, 1.7, 1.8 i 2.0

    > T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
    Silniki wiatrem chłodzone 1.6 i 2.0 -2,0 2 gaźnikowy albo wtrysk.
    Silniki cieczą chłodzone - boxer 1,9 i 2,1 w paru wersjach mocy w tym
    najmocniejszy Digijet chyba 115KM, diesle 1.6 i 1.7 i turbodiesel 1.6

    > diesla chyba tez. Ciagle z tylu
    > T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia

    Tu silniki tylko cieczą chłodzone i z przodu ;)

    > T5 - to juz dzis
    >
    > C
    >
    >

    Pozdrawiam !


  • 24. Data: 2011-07-12 21:43:08
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:

    > Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.

    W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je dość często, nie pamiętam, ale była
    też chyba wersja na wtrysku :)

    >
    >> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
    >> "wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu
    >
    > T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
    > dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
    > jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
    > automatem. Bajka.

    Lepszy byłby Digijet ;)

    Pozdrawiam !


  • 25. Data: 2011-07-17 23:55:23
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ivi841$cg3$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:
    >
    >> Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.
    >
    > W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je dość często, nie pamiętam, ale była
    > też chyba wersja na wtrysku :)
    >
    >>
    >>> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
    >>> "wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu
    >>
    >> T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
    >> dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
    >> jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
    >> automatem. Bajka.
    >
    > Lepszy byłby Digijet ;)
    >
    >
    Ale 112KM nie bylo z automatem...

    PZDr
    Adam

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: