-
21. Data: 2011-07-12 00:34:56
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
news:ivevdu$69r$1@news.onet.pl...
>> Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
>> tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
>> tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.
>
> T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
> przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w
> garbusie
> T2 to "ogórek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
> litrowy (?)
Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.
> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
> diesla chyba tez. Ciagle z tylu
T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic w
miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem. Bajka.
> T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
> T5 - to juz dzis
>
> C
-
22. Data: 2011-07-12 12:15:19
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
> dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic
> w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem.
> Bajka.
To był ten żółty/pomarańczowy jakiś taki? Bo pamiętam coś ale to było parę
lat temu...
Chętnie bym przygarnął ładnego kanciaka, w automacie jeszcze chętniej :-)
C
-
23. Data: 2011-07-12 21:40:32
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-07-11 15:59, CeSaR pisze:
>> Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
>> tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
>> tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.
>
> T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
> przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie
Silniki 1,1 , 1,2 i chyba 1,5
> T2 to "og?rek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
> litrowy (?)
Silniki 1.6, 1.7, 1.8 i 2.0
> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
Silniki wiatrem chłodzone 1.6 i 2.0 -2,0 2 gaźnikowy albo wtrysk.
Silniki cieczą chłodzone - boxer 1,9 i 2,1 w paru wersjach mocy w tym
najmocniejszy Digijet chyba 115KM, diesle 1.6 i 1.7 i turbodiesel 1.6
> diesla chyba tez. Ciagle z tylu
> T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
Tu silniki tylko cieczą chłodzone i z przodu ;)
> T5 - to juz dzis
>
> C
>
>
Pozdrawiam !
-
24. Data: 2011-07-12 21:43:08
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:
> Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.
W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je dość często, nie pamiętam, ale była
też chyba wersja na wtrysku :)
>
>> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
>> "wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu
>
> T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
> dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
> jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
> automatem. Bajka.
Lepszy byłby Digijet ;)
Pozdrawiam !
-
25. Data: 2011-07-17 23:55:23
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:ivi841$cg3$2@news.onet.pl...
>W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:
>
>> Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.
>
> W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je dość często, nie pamiętam, ale była
> też chyba wersja na wtrysku :)
>
>>
>>> T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
>>> "wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu
>>
>> T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
>> dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
>> jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
>> automatem. Bajka.
>
> Lepszy byłby Digijet ;)
>
>
Ale 112KM nie bylo z automatem...
PZDr
Adam