  • Data: 2018-08-28 11:27:13
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > Ona oczywiscie moze miec regres do kogos innego, ale kłekłega to nie powinno
    interesowac.
    > Szczegolnie jak na rachunku za prad jest wlascicielka.

    Tym tropem będę chciał iść. Czekam na papier od elektryka ze spółdzielni
    (ma mi taki wystawić w środę), że faktycznie stwierdził podłączenie
    przewodu telefonicznego do gniazdka, i będę chciał wyciągnąć od
    właścicielki rachunki za prąd. Poczekam z miesiąc, porobię kolejne odczyty
    i będę wiedział, jaki powinienem mieć pobór. Myślę że 80 kWh więcej będzie
    wyraźnie widoczne.

    Najgorsze jest to że nie wiem, od kiedy ten prąd był ciągnięty.
    Właścicielka twierdzi, że jak mieszkanie stało puste, to nie było
    zawyżonego poboru. Nie mam powodów, żeby jej nie wierzyć. Tylko znów --
    nie wiem czy to były odczyty, czy płaciła prognozę... dlatego będę chciał
    zobaczyć rachunki.

    > I niech sie właścicielka cieszy ze kłekłeg feler znalazl zanim sie ta
    > instalacja spalila i nie pociagnela za soba wiekszych kosztow.

    To prawda.

    > W sumie jakby sie stawiala to moze jej wystawic rachunek za usluge
    > konsultingowa. Bo czemu nie?

    Ciężko będzie, bo usługa nie była zamówiona... cóż, oficjalnie to ja się
    nie znam, nie dotykam, nie orientuję (już i tak kiedyś pytała, czy bym jej
    tabletu nie naprawił... cóż, nie znam się), był elektryk i tyle. Ile wziął
    ode mnie ten "elektryk"... ten temat nie był poruszany, ale zawsze może
    być.

    Tyle że mi nie zależy na wydojeniu właścicielki za konsulting (choć byłoby
    to sprawiedliwe, w końcu to jest mój prywatny czas) tylko na uzyskaniu
    zwrotu za prąd, którego nie zużyłem...

    Osobna kwestia to to, czy Orange mogło np. odłączyć nieużywaną linię i
    uziemić ją, żeby nie wisiała w powietrzu. To już pytanie raczej na
    pl.misc.telefonia, chociaż tam mały ruch...