  • Data: 2018-08-28 11:20:41
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    TurboPascal <t...@g...com> wrote:

    > Zaraz, zaraz... Przecież tam podobno mieszkał jakiś menel, który zapewne
    > zadłużył mieszkanie i od gminy, a może od samej HGW, kupiła je obecna
    > właścicielka z ewidentną wadą ukrytą. Radziłbym sprzymierzyć się z nią i
    > wspólnie iść tym tropem, a nie robić sobie z niej wroga...

    Nie, sytuacja jest bardziej skomplikowana.

    Mamy w tej układance trzy osoby.

    1. Pan, który tu wcześniej mieszkał. Pana nie poznałem, zanim przeniósł
    się na tamten świat ale elektryk ze spółdzielni stwierdził, że pan był
    menelem. Pan miał tak samo na nazwisko, jak właścicielka tego mieszkania.

    W mieszkaniu nie ma śladów po bytności menela. Jest wyremontowane.

    2. Właścicielka mieszkania. Dziewczyna o nazwisku takim, jak pan menel.
    Dziewczyna jest prawdopodobnie lekko / średnio upośledzona. Sama nie jest
    w stanie załatwić niczego (wiek ok. 30 lat, wiek mentalny oceniam na 8
    lat), ale mimo, że nie jest ubezwłasnowolniona (inaczej przecież nie
    miałbym z nią umowy), wszystko załatwia za nią jej matka. Mówiąc, że
    rozmawiam z właścicielką, tak naprawdę cały czas mam na myśli jej matkę.
    Sama właścicielka żyje sobie w swoim świecie i niech sobie żyje.

    3. Matka właścicielki. Osoba o nazwisku innym, niż w punkcie 1 i 2, która
    też nie grzeszy wybitnym intelektem, ale nie jest też upośledzona. Taka po
    prostu typowa, prymitywna, głupia, wścibska baba.

    Mieszkanie jest osoby 2 i to jej podpisy są pod wszystkimi papierami, ale
    faktycznie rolę właścicielki pełni osoba 3.

    Zakładam że po prostu osoba 2 jest nieślubnym dzieckiem osób 1 i 3, które
    odziedziczyło po ojcu mieszkanie, a jej matce nic do tego mieszkania, ale
    nigdy o to nie pytałem, bo przecież to nie są moi znajomi (choć osoba 3
    czasem wspomina, że "a dawno u pana nie byłam, tak myślałam żeby do pana
    przyjechać i pogadać"... o zgrozo).

    Może to, co powiem, będzie kontrowersyjne, ale generalnie jest to pewna
    nauczka, żeby nie wynajmować mieszkania jeśli po zadzwonieniu na numer
    podany w ogłoszeniu okazuje się, że jest wynajmowane przez agencję
    (rozmawiałem z agentem tylko dlatego że zapewnił, że wszelkie koszty
    pokrywa właścicielka a nie ja). Jeśli ktoś nie jest w stanie sam wystawić
    mieszkania na portalu z ogłoszeniami to powinna zapalić mi się w głowie
    lampka. Cóż, nie zapaliła się...