    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Wed, 22 Aug 2018 14:48:29 +0200
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Queequeg wrote:

    > Hmm... chyba nie, od licznika do mieszkania idzie dwużyłowy, aluminiowy
    > przewód. Zmienia się w miedziany dopiero w rozdzielnicy. Czyli pewnie
    > jest stary.
    Widziałem na własne oczy taką modyfikację, tzn. obwód oświetlenieowy od
    licznika do mieszkania pozostawiono aluminiowy.
    Obwód gniazdek został zdublowany przewodem miedzianym, natomiast stary
    aluminiowy wisiał sobie na klatce (w starym szachcie), nigdzie nie
    podłączony. Przy czym u mnie był w puszce (w mieszkaniu) rozłączony więc nic
    nie miało prawa wyciekać poza lokal.

    Stąd myślę, że u Ciebie mogło być podobnie.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl