  • Data: 2018-08-23 13:24:34
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-23 o 10:06, Queequeg pisze:

    > To daje 142 ohm i jest zgodne z rezystancją

    ?
    Mnie uczyli, że rezystancję podaje się w omach, a nie w jakichś ohmach.
    Nie zainteresowałeś się, dlaczego wyraz *ohm* jest podkreślony na czerwono?

    > Był tu raz taki koleś. Stwierdził że robił remont, chciał oddać
    > właścicielowi klucze, bo mu zostały. Na koniec powiedział, że jest
    > Świadkiem Jehowy i chciał mi dać jakieś pisemka...
    >
    > Gdyby nie to, że faktycznie oddał klucze to uznałbym, że to ich nowa
    > technika :)

    Jak widać, błąd. Może dałoby się czegoś dowiedzieć. Trzeba zawsze
    porozmawiać.
    No, chyba że jest się typowym Polakiem-katolikiem. ;)
    Albowiem typowy Polak-katolik nie da rady porozmawiać o religii. Typowy
    Polak-katolik o religii nic nie wie, Biblii nie zna, czci święte obrazy,
    wierzy w księdza i katechizm. Oraz nienawidzi obcych. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/