  • 1. Data: 2009-08-13 18:52:06
    Temat: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Chcę kupić laptopa, ale nie pierwszego lepszego, tylko o dosyć konkretnych
    parametrach. Gdzie bym nie szukał to filtrowanie jest po takich głupotach
    jak marka, waga itp.

    Chcę znaleźć najtańszego laptopa:
    - cena do 2000 zł, im bliżej 1500 tym lepiej
    - nowego, z gwarancją
    - normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI czy
    Medion
    - z matrycą matową 15-16", nie mniejszą, nie większą
    - obojętnie jakim dyskiem, byle sensownie szybkim, lepiej nie SDD
    - 2 GB RAM+
    - procesorem 2*1,6 GHz lub jednordzeniowym ekwiwalentem (lub szybszym)
    - dobrze, żeby miał kartę dzwiękową 4.1+ (czyli nie żadne stereo)
    - dobrze, żeby miał DVI lub HDMI
    - dobrze, żeby miał ethernet 1gbit
    - dobrze, żeby miał wifi 802.11n

    Najlepiej, żeby nie miał (bo po co mam płacić za coś, czego nie potrzebuję):
    - napędu/nagrywarki CD/DVD/Blu/HD...
    - kamerki internetowej
    - czytnika kart i linii papilarnych
    - dysku kilkaset GB
    - torby, myszki, słuchawek, mikrofonów, fontanny, alufelg, poduszek
    powietrznych...
    - systemu operacyjnego Windows
    - stu tysięcy portów USB, trzy stykną

    Da radę gdzieś znaleźć taki sprzęt bez spędzania kilku dni na czytaniu
    wszelkich ofert na allegro?

    lamer

  • 2. Data: 2009-08-13 18:56:51
    Temat: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** lamer <l...@p...pl> wrote:

    > - systemu operacyjnego Windows

    To Ci generalnie na wejście zawęża wybór, drugi parametr to cena, trzeci
    matryca, czwarty lista dopuszczonych przez Ciebie marek.

    Odfiltruj sobie na nokaucie czy alledrogo i przeglądaj. Nie wiem czego
    oczekujesz, że zaraz każdy zacznie zachwalać jakiś konkretny model czy, że ktoś
    będzie szukał za Ciebie?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-13 19:31:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Da radę gdzieś znaleźć taki sprzęt bez spędzania kilku dni na czytaniu
    > wszelkich ofert na allegro?

    Może Era takie cudo oferuje?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-08-13 19:36:30
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał

> [...]
    >
    > Odfiltruj sobie na nokaucie czy alledrogo i przeglądaj. Nie wiem czego
    > oczekujesz, że zaraz każdy zacznie zachwalać jakiś konkretny model czy, że

    Że może ktoś poda sklep, w którym na stronce można sobie tak fajnie
    pofiltrować wszystko?

    lamer

  • 5. Data: 2009-08-13 19:38:54
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba lamer napisała na pl.comp.pecet:

    > Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał

    > Że może ktoś poda sklep, w którym na stronce można sobie tak fajnie
    > pofiltrować wszystko?
    >
    > lamer

    Nie ma z tej prostej przyczyny, że nawet jak są filtry, to produkty mają
    złe tagi. Najlepsze filtrowanie jakie znam mają w komputroniku.

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2009-08-13 19:42:17
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** lamer <l...@p...pl> wrote:

    > Że może ktoś poda sklep, w którym na stronce można sobie tak fajnie
    > pofiltrować wszystko?

    Widełki cenowe ma każdy. Markę raczej też. Pozostaje system operacyjny.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-08-13 19:47:25
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał

    > Widełki cenowe ma każdy. Markę raczej też. Pozostaje system operacyjny.

    Ale jak pisałem- nie chcę systemu. A marka+cena to jednak taki filtr, jakby
    go nie było- wyników ciągle masa.

    lamer

  • 8. Data: 2009-08-13 19:56:35
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Moze HP 6715b - mam taki i jest ok.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 9. Data: 2009-08-13 19:58:26
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    lamer pisze:

    > - normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI
    > czy Medion

    To ja tylko w tej sprawie. Z listy normalnej wywaliłbym Acera i Benq, a
    z nienormalnej zabrał MSI. Ale to tylko taka moja mała myśl, którą nie
    uzasadnię merytorycznie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 10. Data: 2009-08-13 20:02:25
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał

    > To ja tylko w tej sprawie. Z listy normalnej wywaliłbym Acera i Benq, a z
    > nienormalnej zabrał MSI. Ale to tylko taka moja mała myśl, którą nie
    > uzasadnię merytorycznie.

    Mam Benq już trzeci rok, całkiem spoko sprzęt, ale jest już wolny (1,6 GHz
    Intel Celeron M), i karta grafiki nie chce dawać ładnego obrazu po D-Dub
    powyżej 1024x768 (pisałem o tym na grupie).
    Acerów na rynku pełno, więc chyba nie są takie złe... ja tam o sprzęt dbam i
    tylko ja z niego korzystam.

    lamer