  • 11. Data: 2009-08-13 20:13:06
    Temat: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:h61nhe$jm4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Mi się podobały stare modele HP np HP NX 6XXX czyli biznesowe z Core2Duo na
    allegro używki widziałem juz za 1500 zł, bardzo dobrze wykonany sprzęt ale
    matryca matowa.
    Popatrz sobie lenovo też, nie kupuj Toshiby bo to plastikowy badziew

  • 12. Data: 2009-08-13 20:13:57
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Moze HP 6715b - mam taki i jest ok.

    dokładnie, kawał deski nie skrzypiący plastik :)

  • 13. Data: 2009-08-13 20:14:46
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Benek <a...@g...pl> wrote:

    > Mi się podobały stare modele HP np HP NX 6XXX czyli biznesowe

    Hehehe biznesowe to one są generalnie przy tego typu zakupie tylko z nazwy. ;)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 14. Data: 2009-08-13 20:23:09
    Od: mis <m...@u...pl>

    > Acerów na rynku pełno, więc chyba nie są takie złe... ja tam o sprzęt
    > dbam i tylko ja z niego korzystam.

    No to może ten:

    http://www.ceneo.pl/2152950

    albo ten:

    http://www.ceneo.pl/2283576

    Tomek

  • 15. Data: 2009-08-13 20:27:03
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** mis <m...@u...pl> wrote:

    > No to może ten:
    > http://www.ceneo.pl/2152950

    > albo ten:
    > http://www.ceneo.pl/2283576

    One są Złe ponieważ posiadają nagrywarkę DVD, a to *na*pewno* jest zbytek.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 16. Data: 2009-08-13 20:56:27
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    lamer wrote:

    > Hej
    > Chcę kupić laptopa, ale nie pierwszego lepszego, tylko o dosyć
    > konkretnych parametrach. Gdzie bym nie szukał to filtrowanie jest po
    > takich głupotach jak marka, waga itp.

    Jeżeli masz dostęp do dużych sieci (MediaMarkt, Saturn) to warto czytać
    co tydzień ich gazetki. Zazwyczaj ceny mają nieciekawe, ale stosunkowo
    często pojawiają się promocje, z których naprawdę warto skorzystać, bo
    ceny są niższe niż najniższe w ceneo/skąpcu i innych porównywarkach.
    Jedyny problem polega na tym, że takie wyszukiwanie wymaga czasu.

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG:503647 l...@t...pl

  • 17. Data: 2009-08-13 21:57:47
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ceny są niższe niż najniższe w ceneo/skąpcu i innych porównywarkach.
    > Jedyny problem polega na tym, że takie wyszukiwanie wymaga czasu.

    No popatrzę na gazetkę, dwie, dzięki.

    lamer

  • 18. Data: 2009-08-13 21:59:03
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > One są Złe ponieważ posiadają nagrywarkę DVD, a to *na*pewno* jest zbytek.

    Owszem, ale generalnie to widzę, że Acery ładnie się mieszczą cenowo i mają
    najważniejsze cechy.

    lamer

  • 19. Data: 2009-08-13 22:00:12
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Dysiek in news:h61r5p$pmt$1@inews.gazeta.pl
    > Moze HP 6715b - mam taki i jest ok.
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    to jest to cudo?
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=72230
    3

    ale czy one jeszcze sa w sprzedazy?

  • 20. Data: 2009-08-13 22:04:14
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** lamer <l...@p...pl> wrote:

    > Owszem, ale generalnie to widzę, że Acery ładnie się mieszczą cenowo i mają
    > najważniejsze cechy.

    Byleby kamery nie miały.

    --
    + ' .-. .