  • Data: 2011-03-02 11:11:15
    Temat: Re: Jak zarobic na zdjeciach?
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie chodzi o złodziejstwo, raczej brak własnych pomysłów, brak
    > własnej wyobraźni.

    Złodziejstwo jest rozmyślne, ma podstawę merytoryczną, coś znaczy. Dlatego o
    nim wspomniałem.
    Co to znaczy brak pomysłów, brak własnej wyobraźni?..

    > Do tego dochodzi masowość i efekt jest taki, a nie
    > inny. Jest takie powiedzenie: pierwszy mężczyzna, który nazwał kobietę
    > różą był poetą, następny już tylko idiotą.

    Więc ci idioci nie mający pojęcia co robią i dlaczego, jak kukły na wietrze...

> [...]
    > Masowość produkcji
    > powoduje, że estetyka się zmienia u tej większości, ale nadal to jest
    > kicz, ale dla tej większości niestety jest to kanon sztuki. Dobrym
    > przykładem może być fotka.pl, gdzie zdjęcie w lustrze w łazience to
    > najfajniejszy efekt, a profesjonalizm modelki podkreśla mina -
    > skrzywiony ryj po powąchaniu niemytych 2 tygodnie nóg. Jeden z magazynów
    > komputerowych wydał dodatek foto, gdzie opisano jak profesjonalna jest
    > płytka głębia ostrości i jak można w programie graficznym takową zrobić.
    > Efektem był wysyp fotek ze zblurowanym tłem.

    Ja to wszystko rozumiem tylko tego nie przyjmuję. To niczego nie wyjaśnia,
    niczego nie wnosi, takie stwierdzenia. Odpowiedz na pytanie Dlaczego ma mieć
    sens pozwalający na wykonanie rzeczywistego ruchu w określonym kierunku.

    marek