    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak zarobic na zdjeciach?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 11:49:08 +0100

    Mon, 28 Feb 2011 21:34:21 +0100, Kris napisał(a):

    > mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    > insenizacji, imprez masowych
    >
    > jak mozna na tym zarobic?

    Jeżeli zdjęcia są stylizowane, tj. nie stanowią surowej fotografii, wtedy
    możesz spróbować sprzedawać wydruki, np. na allegro, czy gdzie tam lubisz.

    Surowa fotografia inscenizacji historycznej mi się nie bardzo na ścianę
    widzi, ale jak ładnie obrobić, to dla np. fanów średniowiecza mogłoby to
    być ciekawe.

    W każdym razie weź poprawkę, że w Polsce zdjęcia sprzedają się ogólnie
    słabo, rynek jest mały, a podaż duża, więc pomyśl 3 razy nim zaczniesz
    inwestować czas/pieniądze.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net