  • 21. Data: 2011-01-11 07:28:52
    Temat: Re: Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:igfgnv$brm$4@news.onet.pl...

    > Oczywiscie! Jak to sobie inaczej wyobrazasz w kraju codziennych
    > przekretow? ;)

    Hmm, podpisałem kiedys umowe z MTU i nie robili zdjęć po podpisaniu umowy
    ani przed. Tzn "po" raz robili jak mi złodziej zamki wyłamał i drzwi pogiął
    ale to juz po szkodzie czyli by pasowało do tego co pisał założyciel tematu

  • 22. Data: 2011-01-11 09:13:19
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:47:02 +0100, Regand napisał(a):

    > Ja przez mBank mam drugi rok na 2 rozne samochody AC i OC i nigdy
    > samochod nie byl ogladany.
    > Wiadomo, ze wszystko zalezy od ubezpieczyciela ale jak widac mozna
    > kombinowac ;)

    Nie muszą oglądać, AC z mBanku i tak nie wypłacą ;)
    http://www.benefia.ubezpieczenie.com.pl/opinie_o_tow
    arzystwie/0,0.html

  • 23. Data: 2011-01-11 09:18:06
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:41:25 +0100, luky napisał(a):

    > Jak ubezpieczyciele
    > zabezpieczają się przed sytuacją, że najpierw moge spowodować szkodę, a
    > później wykupić polisę? :) pewnie głupie pytanie, ale nigdynie mieliśmy AC.

    Nikt chyba nie poruszył kwestii zmian w uszkodzeniach po wypadku. Blacha
    pod zdartym lakierem wygląda inaczej w dniu wypadku, a inaczej po miesiącu
    (matowiele). Pewnie jest wiele metod na ocenę kiedy uszkodzenie miało
    miejsce.

  • 24. Data: 2011-01-11 09:25:34
    Od: luky <l...@o...pl>

    Technolog pisze:
> [...]
    > pod zdartym lakierem wygląda inaczej w dniu wypadku, a inaczej po miesiącu
    > (matowiele). Pewnie jest wiele metod na ocenę kiedy uszkodzenie miało

    nie wydaje mi się... wale w drzewo rozwalam maske, zderzak, nadkole,
    reflektor, zawoże auto do suchego garażu (blacha ci przecież nie
    zmatowieje 2 tyg.), potem jade z powrotem na miejsce "delikatniej
    poprawiam" myśle że to nie do wykrycia na dobrą sprawę... (dlatego tak

  • 25. Data: 2011-01-11 09:34:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-11, luky <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zmatowieje 2 tyg.), potem jade z powrotem na miejsce "delikatniej
    > poprawiam" myśle że to nie do wykrycia na dobrą sprawę...

    Zależy jak się likwidator przyłoży do roboty. Tylko jak się przyłoży to
    sprawa karna uniewinnieniem się nie skończy...

    > (dlatego tak
    > jak ktoś napisał - jak robią zdjęcia znaczy że wypłacą AC :) )

    Implikacji się nie odwraca.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2011-01-11 09:39:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-11 09:18, Technolog pisze:
> [...]
    > pod zdartym lakierem wygląda inaczej w dniu wypadku, a inaczej po miesiącu
    > (matowiele). Pewnie jest wiele metod na ocenę kiedy uszkodzenie miało

    Po miesiacu tak, ale po dniu w garazu raczej nie ;) Poza tym mozna 2 raz
    przywalic.

  • 27. Data: 2011-01-11 09:44:29
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 10 Jan 2011 18:47:43 +0100,
    neoniusz <n...@j...org> screamed:

    > Oczywiscie! Jak to sobie inaczej wyobrazasz w kraju codziennych
    > przekretow? ;)

    U mnie nikt się nie zjawił. Napisane było, że w ciągu dwóch tygodni
    od zawarcia może się ktoś zjawić. Na tym się skończyło.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:43:42 user up 12679 days, 21:38, 1 user, load average: 0.99, 0.04, 0.98 ]

    Zero-zero is a big score. -- Ron Atkinson

  • 28. Data: 2011-01-11 09:46:41
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 09:13:19 +0100, Technolog na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie muszą oglądać, AC z mBanku i tak nie wypłacą ;)
    > http://www.benefia.ubezpieczenie.com.pl/opinie_o_tow
    arzystwie/0,0.html

    Tyle, że przy ubezpieczaniu się w mBanku miałeś do wyboru kilka opcji -
    min. Hestię, InterRisk i coś jeszcze. W zależności od wybtranego wariantu
    ubezpieczenie było droższe, albo tańsze ;-) Nie wiem jak jest teraz, bo
    znalazłem sobie tańszego ubezpieczyciela, ale nie podejrzewam aby aż tak
    bardzo zmienili model sprzedaży.

    Moja szkoda z AC Go!Direct, likwidowana przez Hestię poszła szybko,
    sprawnie i jak najbardziej zadowalająco finansowo :)

    "Sława za życia i sława po śmierci to czasem za dużo. Trzeba umieć
    poprzestać na jednej."

  • 29. Data: 2011-01-11 10:09:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-11 09:39, neoniusz pisze:

    > Po miesiacu tak, ale po dniu w garazu raczej nie ;) Poza tym mozna 2 raz przywalic.

    Ale bądź pewien, że po 1 dniu to wszystko sprawdzą bardzo, ale to bardzo dokładnie :)

  • 30. Data: 2011-01-11 10:58:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

    >>> (matowiele). Pewnie jest wiele metod na ocenę kiedy uszkodzenie miało

    > Ale bądź pewien, że po 1 dniu to wszystko sprawdzą bardzo, ale to bardzo
    > dokładnie :)

    No ale co sprawdzą ? Czy nie było wcześnej uszkodzeń ?