  • 1. Data: 2011-01-10 10:08:54
    Temat: Zgłoszenie umowy leasingu do US
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Doszła do mnie informacja, że Urząd Skarbowy życzy sobie,
    aby go "poinformować" o trwającej umowie leasingowej,
    celem legalnego odliczenia VAT od raty za auto.

    Ktoś o tym słyszał, robił coś takiego?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-01-10 17:24:19
    Temat: Re: Zgłoszenie umowy leasingu do US
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 10 Sty, 10:08, Rychu <r...@a...pl> wrote:
> [...]
    > aby go "poinformować" o trwającej umowie leasingowej,
    > celem legalnego odliczenia VAT od raty za auto.

    a nie możesz się przejść /przejechać/ i zapytać?

  • 3. Data: 2011-01-10 22:15:49
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-10 17:24, tadek pisze:
    > a nie możesz się przejść /przejechać/ i zapytać?

    1. Post usunąłem chwilę (~20s) po jego napisaniu, bo pomyślałem
    podobnie. Dziwne, że Twój czytnik go wyświetlił.
    2. Wycinaj cytowane sygnaturki. :)
    3. Jak już powróciliśmy do tematu to:

    Do 31.01.2011 należy stawić się we właściwym dla płatnika US
    z oryginałem i ksero umowy leasingu. Ksero zabierają, na oryginale
    stawiają czerwoną pieczęć z datą. Okienko VAT, kosztów brak. Taka to
    sprawiedliwość podatnika, że (u)rząd wymyśla, a my musimy na bieżąco
    śledzić zmiany i latać w jakimś terminie coś załatwiać.
    Postawa Obywatelska :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)