  • 1. Data: 2011-01-10 15:43:16
    Temat: Czechy i poplatek
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Witam,

    Czy droga E67 (CZ33, CZ37, DK8) od granicy w Kudowie do Hradec Kralove
    jest płatna? Intryguje mnie jeden znak - czarne "M" na żółtym, okrągłym
    tle. Niebieskiej tablicy "Poplatek" nie zauważyłem.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 2. Data: 2011-01-10 15:56:51
    Temat: Re: Czechy i poplatek
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-10 15:49, J_K_K pisze:

    > Poszukaj tutaj:
    >
    > http://www.silnice.info/zpoplatnene_useky.php

    Wychodzi, że objęta elektronicznym systemem poboru opłat. Teraz pytanie:
    kogo obowiązuje i jakie są różnice względem klasycznej winietki?

  • 3. Data: 2011-01-10 16:02:39
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-10 15:55, J_K_K pisze:

    > Prawdopodobnie myto dla ciężarówek
    > (w zależności od przebytego dystansu).

    To by tłumaczyło system automatycznej kontroli ("bramka" nad jezdnią z
    kamerami, "radarami" itp.) oraz znaczenie symbolu "M". Dzięki.

  • 4. Data: 2011-01-10 16:49:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:igf6nk$dsa$1@news.onet.pl...

    > Wychodzi, że objęta elektronicznym systemem poboru opłat. Teraz pytanie:
    > kogo obowiązuje i jakie są różnice względem klasycznej winietki?

    Obowiązuje ciężarówki.

  • 5. Data: 2011-01-10 17:55:09
    Od: sez <b...@g...com>

    W dniu 2011-01-10 15:43, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Czy droga E67 (CZ33, CZ37, DK8) od granicy w Kudowie do Hradec Kralove
    > jest płatna? Intryguje mnie jeden znak - czarne "M" na żółtym, okrągłym
    > tle. Niebieskiej tablicy "Poplatek" nie zauważyłem.

    Jeżdżę 2 razy w miesiącu - nie jest płatna.
    Płatna zaczyna się od Hradca - autostrada (choć i tą ominąć można bardzo
    dobrą, bezpłatną w stronę Pragi).

    --
    Pozdrawiam, sez.