    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Fri, 23 Apr 2010 07:27:40 +0200

    On Thu, 22 Apr 2010 15:32:56 -0700 (PDT), konsultantkaery
    <k...@o...pl> wrote:

    >Co do oddzwaniającego ankietera ludzie nie rozumieją istoty takiej
    >ankiety.
    Jajako klient Ery mogę powiedzieć tylko tyle że jest to jedna z
    najbardziej wkurzających i upierdliwych ,,usług'' - ankieta, jak się
    ją ,,oleje'' potrafi sama oddzwonić po raz drugi. I wierz mi, to, czy
    rozmowa z konsultantem była OK czy nie, nie ma całkowicie wpływu na
    ocenę, w porównaniu do chęci pozbycia się problemu pt. bo znowu
    oddzwoni. Wymuszanie od klienta oceny obsługi (powtarzam - wymuszanie)
    nie prowadzi do niczego dobrego.

    Powiedz mi jeszcze jedno - czy dla was jako konsultantów, lepiej jest
    jak klient mówi ciągle nie, nie, niejestem zainteresowany, baj baj,
    czy też po zorientowaniu sie że to znowu ,,promocje Ery'' po prostu
    rozłączyć się?
    --
    Grzegorz Krukowski