eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie? › Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na
    zakręcie?
    Date: Sat, 25 Jul 2009 13:32:37 +0200

    On Sat, 25 Jul 2009 13:18:19 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Bardzo chętnie sam bym się od kogoś nauczył, posłuchał, bo o ile na
    > suchym czuję się coraz pewniej, choć i tak mam oczy dookoła głowy, to na
    > mokrym czuję sie jak... ryba na piasku... ;)

    Parafrazując:
    "Przepraszam pana, jak dostać się na MotoGP?"
    "Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!"

    ;-)

    A co do deszczu to zaraz po tym jak zacznie padać to przez parę pierwszych
    minut jest bardzo ślisko bo woda wypłukuje ten cały wysuszony syf, stary
    olej
    itd. Jak pada już od dłuższego czasu to jest całkiem OK, trzeba się
    przejmować
    głównie możliwością odprowadzania wody przez oponę, ale na świeżym deszczu
    to trzeba uważać, sam bym się w takiej sytuacji raz prawie wywalił przy
    hamowaniu.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik