eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie? › Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
  • Data: 2009-07-25 11:18:19
    Temat: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:
    > Próbuję ćwiczyć jazdę w deszczu. Strasznie ciężko mi to idzie.
    > Mam kłopot psychologiczny w zaufaniu oponom na mokrym.

    Siema,
    nie wniosę nic z praktycznych wskazówek, bo sam jestem zielony w temacie
    i krok po kroku uczę się nowych sytuacji na drodze. Mam jednak absolutną
    blokadę psychiczną, gdy muszę jechać w niespodziewanym deszczu.
    Zwalniam ile tylko można (oczywiście w granicach, bo za wolno, też źle),
    zakręty pokonuje z duuużym zapasem, heblami czy gazem operuję tak
    delikatnie jak z dziewczyną za 1 razem... ;)

    Bardzo chętnie sam bym się od kogoś nauczył, posłuchał, bo o ile na
    suchym czuję się coraz pewniej, choć i tak mam oczy dookoła głowy, to na
    mokrym czuję sie jak... ryba na piasku... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V