  • 61. Data: 2024-09-10 12:16:26
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > To cos tam Ci jakoś nieźle bruździ bo u mnie pod FF jest tak:
    > https://imgur.com/KqIJbPI
    > https://imgur.com/AjRw8zs
    >
    > a ja mam jeszcze kupe blockerów powłączane... ghostery, addblocker.

    Bardzo dziękuję. Chcę tu jeszcze raz podziękować szopenowi (ale nick)
    za przesłany obrazek.

    Ja też mam kupę blockerów, ale tylko w FF. I dlatego podejrzewałam FF,
    niezależnie od wskazówek z banków i biura maklerskiego.
    Edge jeszcze w ogóle nie konfigurowałam.

    Będę nadal kombinować. Z tego co pamiętam to przed zakupem obecnego
    laptopa właśnie z wyboru filtrów na stronie x-kom głównie korzystałam.
    Obecny HP byłby całkiem dobry, gdyby nie te zawiasy. Podobnie jak
    poprzednio, kupiłam nawet na Allegro nowe zawiasy, ale jak poczytałam
    sobie jak to trzeba by zrobić, to mi przeszło.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 62. Data: 2024-09-10 12:16:38
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.09.10 o 07:17, Mirek Ptak pisze:

    > No po prawdzie nie napisałem, ale trudno, żeby mieć filtry widoczne od
    > razu dla wszystkich produktów, które mają w ofercie - więc tak, najpierw
    > trzeba wybrać kategorię.
    > Kategoria może być dość szeroka, np. możesz wybrać
    > "Laptopy/Notebooki/Ultrabooki" i będziesz mieć filtry dostępne dla
    > wszystkich laptopów jakie mają w ofercie bez podziału na wielkość ekranu.

    Mirku, to nie miał być zarzut że nie napisałeś, ale wyjaśnienie
    moich niepowodzeń.
    Jeszcze raz dziękuję Ci na zainteresowanie moim problemem.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 63. Data: 2024-09-10 12:17:35
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.09.10 o 07:24, Mirek Ptak pisze:

    > Nie tylko :( - nowe Lenovo też.
    Mój poprzedni laptop był właśnie z Lenovo, ale z 2005 roku.
    Potem kupiłam nowe zawiasy na Allegro i sama wymieniłam.
    Na szczęście nie musiałam niczego rozklejać, tylko odkręcić
    bardzo dużą liczbę śrubek.

    > Z tego powodu sklep zrobił mi upgrade poprzedniego lapka po pojawieniu
    > się light bleedingu na matrycy.
    Jak objawia się light bleeding na matrycy?

    > Chyba większość tych "bezramkowych" tak ma...
    Dotąd wszystkie moje laptopy ("wszystkie dwa") miały ramkę wokół
    wyświetlacza. Możesz podać przykład bezramkowego?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 64. Data: 2024-09-10 12:21:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 09 Sep 2024 23:22:30 GMT, w <WqLDO.112448$Iesa.94212@fx11.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > To widze, że mi się z tym niekupieniem HP udało. Czy też to są tylko
    > takie zwalone serie?

    A tego to już nie wiem. Ale generalnie wszystko idzie w tym kierunku, więc
    przed kupnem lepiej wystukać na YT "(model) disasembling" :)

  • 65. Data: 2024-09-10 13:13:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 09.09.2024 o 15:35, Ewa pisze:

    > Ciekawe kto Ci zrobił tak wielką krzywdę, że jesteś ciągle taki
    > złośliwy. Może jakiś psycholog lub nawet psychiatra by się przydał.
    >
    > Ewa

    Animka - ma traumę ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 66. Data: 2024-09-10 13:34:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 10.09.2024 o 12:17, Ewa pisze:
    > Jak objawia się light bleeding na matrycy?

    https://picallow.com/screen-bleeding/
    u mnie tym - jaśniejsze plamki bez uszkodzenia mechanicznego.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 67. Data: 2024-09-10 15:03:44
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.09.10 o 12:16, Ewa pisze:
    > Obecny HP byłby całkiem dobry, gdyby nie te zawiasy. Podobnie jak
    > poprzednio, kupiłam nawet na Allegro nowe zawiasy, ale jak poczytałam
    > sobie jak to trzeba by zrobić, to mi przeszło.
    Korzystając z okazji, że dyskutujemy tutaj na takie tematy mam pytanie:
    czy ktoś z dyskutantów rozbierał współczesnego laptopa HP w celu wymiany
    żaluzji lub z innego powodu? Jakie wnioski?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 68. Data: 2024-09-10 19:11:22
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Tę ,,podświetlaną'' klawiaturę qpiłeś w MediaExpert...

    Tą samą pewnie sprzedawał "Media Kit" i cały szereg innych sklepów. To
    producent jest winny że nie opisał rzetelnie jej specyfikacji.

    > Dziś nie kupię...

    A zdradzisz po co Ci to, i tu przepraszam za słowo - "gówno" skoro masz
    do wyboru telefon albo stacjonarkę albo obie te opcje razem wzięte?

    > Być może.

    > Na to zwróciłem uwagę; o tym mówią czasami jutuberzy.

    Tak, czasem mówią.. A tu opinia potrzebna na wczoraj.

    > Nie wiem -- nie gram na czymkolwiek... [nawet na mandolinie]

    Wiele tracisz, gry to coś przed czym cała tzw kultura i sztuka mogą się
    schować do ciemnego kata.

    > -=-
    >
    > U mnie Jutuba stanowi podstawę.
    > Co z tego, że w specyfikacji widać dobrą moc obliczeniową,
    > skoro chłodzenie nie zezwala na rozwijanie tej mocy...

    Ale to i tak loteria. Lepiej choć czasowo zapisać się na jakieś forum
    tematyczne.

  • 69. Data: 2024-09-10 20:47:49
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.09.10 o 15:03, Ewa pisze:

    > Korzystając z okazji, że dyskutujemy tutaj na takie tematy mam pytanie:
    > czy ktoś z dyskutantów rozbierał współczesnego laptopa HP w celu wymiany
    > żaluzji lub z innego powodu? Jakie wnioski?

    Przepraszam, miało być zawiasów, nie żaluzji, oczywiście.
    Szukam także żaluzji, stąd ten błąd.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 70. Data: 2024-09-11 01:21:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-10, Ewa <E...@c...pl> wrote:
    > Korzystając z okazji, że dyskutujemy tutaj na takie tematy mam pytanie:
    > czy ktoś z dyskutantów rozbierał współczesnego laptopa HP w celu wymiany
    > żaluzji lub z innego powodu? Jakie wnioski?

    Ewa, jesli chcesz zobaczyć całą procedurę, to najlepiej wstukaj pod YT
    model laptopa i wymiana zawiasów, a jak nie wyjdzie nic rozsądnego po
    polsku to model laptopa hinges replacement. Szukaj materiałów dłuższych,
    tak min 10min. Jest kupa filmów instruktażowych pokazujących pełną
    procedurę, od pierwszej śróbki obudowy po ponowne skręcenie klamota.

    Nb. wrzuciłem HP hinges replacement i wychodzi DUŻO w tym samego HP
    (konto obsługi HP) (krótkie filmiki, esencja). Chyba faktycznie HP ma tu
    spore problemy. Dobrze, że firma ma tyle przyzwoitosci, że stara się
    choć trochę rzecz ułatwić.

    --
    Marcin