    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa?
    Date: Wed, 18 Sep 2024 23:22:11 GMT

    On 2024-09-17, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wszystkie.
    >
    > Zobacz np. HP Zbook, Lenovo ThinkPad, Dell Precision.
    > Zawiasy niezniszczalne.

    Zbók brzmi interesująco.

    > Mam znajomych z bardziej "cywilnymi" laptopami, np. Dell Latitude. I pomimo
    > kilku lat pracy, gdzie laptop dziennie jest co najmniej kilkanaście razy
    > otwierany i zamykany (i czasem wrzucany luzem do bagażnika z różnymi
    > częściami albo urządzeniami), to też nie widać zużycia zawiasów.

    Jak już sobie gadamy .... z Latitude to jest taka dziwna rzecz, że jak
    do mechanicznej odporności przyczepić sie nie mogę, to zauwazyłem, że
    raz, mimo koszmarnej ceny, jakby nie nadąrzają za standardem. Jeszcze
    kilka lat temu często brak FHD, mimo, że mało co już nie miało. Tu,
    jeszcze mogę się doszukac róznych technicznych powodów. Natomiast nie
    bardzo mogę odnosnie powłok, którymi je malują. Strasznie delikatne.
    Postawiłem na nowiutkim 5440 ceramiczny kubek i od razu rysy do gołego
    plastiku (czarnego oczywiście, bo powłoka srebrna). W porzednim tej
    serii było dokłądnie to samo. Zastanawiam się, czy to nie celowa
    polityka. Wygląd nie jest powodem do wymiany/serwisowania, ale jak
    laptop będzię wyglądał jak ostatni obwieś, to robi wiochę na zewnątrz
    firmy i nalezy kupić nowe.

    --
    Marcin