  • Data: 2024-09-18 23:29:07
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Sep 2024 22:17:47 +0200, Ewa napisał(a):

    > Chyba jednak nie.
    > Pisałam już o tym, że dopiero teraz przeglądając opisy HP
    > dowiedziałam się jakie mają słabe zawiasy.
    > Moje Lenovo, w którym sama wymieniałam zawiasy to był właśnie
    > ThinkPad.
    > Zarówno moje Lenovo jak i HP to nie były tanie laptopy, a na
    > grupie podczas dyskusji spotkałam się z krytyką, że kupiłam
    > zbyt drogie laptopy.

    Zbyt drogie czy zbyt drogo?

    Dla jednej osoby jakiś Inspiron może być za drogi, a dla innej osoby
    Thinkpad P17 będzie w sam raz.

    > I chociaż normalnie nie otwieram i zamykam laptopa ogromną
    > ilość razy dziennie, to już nie wierze, że trafię na mocne
    > zawiasy.
    > Dlatego chciałabym kupić takiego laptopa, w którym w razie
    > czego będę w stanie sama je wymienić bez specjalnych trudności.

    Końcem zeszłego roku w pewnej firmie wymieniałem ludziom laptopy.
    Tutaj mój podręczny magazyn:
    https://ibb.co/KszmmG2
    Pozostałe były w innym pomieszczeniu.
    Na niecałe 180 laptopów żaden nie miał uszkodzonych zawiasów.
    Były uszkodzenia portów, były różne inne - wszystko było robione na bieżąco
    w ramach gwarancji, ale nie było ani jednego zgłoszenia zawiasów, ja też
    nie stwierdziłem przy odbiorze starych laptopów żadnych niepewnych ani
    kiwających się zawiasów.
    A o te laptopy nikt nie dbał, bo była gwarancja Pro On-Site z szybkim
    czasem reakcji.
    A to tylko zwykłe Latitude. Aczkolwoek krótko używane: tylko ok. dwa lata.

    Może miałaś jakiegoś pecha, albo trafiła Ci się chińska kopia?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam