  • 31. Data: 2010-12-06 19:25:50
    Temat: Re: Jak umyć auto przy takiej pogodzie?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-12-05 17:12, Filip KK pisze:

    > Uzasadnij Swoją wypowiedź. :)))

    > Umyj zimną wodą przy -10 stopniach na dworze, powodzenia! :D
    >

    > Chyba nigdy nie myłeś auta zimą, co?

    wczoraj umyłem auto, a w zasadzie spłukałem pod ciśnieniem przy jakiś -4
    na dworzu. W sumie to nic wielkiego się nie wydarzyło, nieco zamarzło
    wody na błotnikach czy klapie. Zamek wlewu paliwa jak był zamarznięty
    tak był dalej (tzn. dziś już nie jest bo była odwilż).
    Co do mycia - dziś już wcale nie widać, że wczoraj był myty (chciałem
    spłukać sól z niego), jest totalny syf na drogach, spryskiwacz co chwilę
    w użyciu.

    W.

  • 32. Data: 2010-12-06 19:32:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 18:55, Rafał Grzelak pisze:

    > Wlasnie dlatego go stac, bo nie rozdaje kasy chlopakom od uszczelek. ;]

    Tez czesto takie teksty slysze i tak wlasnie odpowiadam, ale to nie tak
    dziala.
    Tez mam auto, ktore w Polsce uchodzi za "drogie" (chociaz zaplacilem 2x
    mniej niz kosztuje w PL), ale i tak sporo tansze od megrimsowego. Pisze,
    ze w Polsce, bo ludziom na myjni i w podobnych miejscach wydaje sie, ze
    dorzucenie jakiegos grosza to normalnosc i przewaznie wlascicielowi
    takiego auta nie bedzie sie chcialo jeszcze isc na stacje i kupowac
    silikon, po czym samemu maziac po uszczelkach.

  • 33. Data: 2010-12-06 20:20:09
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:55, Rafał Grzelak pisze:

    > Wlasnie dlatego go stac, bo nie rozdaje kasy chlopakom od uszczelek. ;]

    od takiego oszczędzania to kasy się nie zrobi :)

    --
    Pozdr,
    W.

  • 34. Data: 2010-12-06 20:38:18
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Użytkownik "kolo" <k...@k...lo> napisał w wiadomości
    > Zamierzam sprzedać samochód. Ze względu na pogodę jest teraz zabłocony,
    > zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez
    > szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać
    > ludziom? Garażem nie dysponuję.
    Jak narazie myłem 3 auta w myjni ręcznej przy mrozach -6 i więcej i nic się
    złego z nimi nie stało. Myjnia jest z ciepłą wodą i schodzi wszystko cacy.
    Wczesniej jedynie uszczelki przesmarowane a po przyjeździe na miejsce
    wszystkie drzwi otworzyłem i zamknąłem. Na drugi dzień tylko lekki szronik
    na dachu. Mało kto wie ale przy dużych mrozach zachodzi sublimacja czyli
    przejscie lodu bezośrednio w stan gazowy. Lód znikał z auta mimo że nie było
    nigdy w plusie.

  • 35. Data: 2010-12-06 23:47:04
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 06 Dec 2010 19:32:53 +0100, neoniusz wrote:

> [...]
    > takiego auta nie bedzie sie chcialo jeszcze isc na stacje i kupowac
    > silikon, po czym samemu maziac po uszczelkach.

    Bo ludziom sie wydaje, ze jak ktos ma super auto to pewnie caly czas jest w
    pracy zeby na nie zarobic. A jak ma poswiecic godzine na kupowanie mazidla
    i smarowanie uszczelek, to taniej go wyjdzie zaplacic dyche i zajac sie
    wlasna praca.

    Tylko pozostaje pytanie: czy go stac na takie auto, skoro ciagle musi na
    nie harowac? :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 36. Data: 2010-12-07 00:17:43
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 17:12, glang pisze:

    > Twoje zapewnienia jednak mnie nie przekonują.
    > pozostańmy przy swoich wersjach :)

    Rób co chcesz, naprawdę. Myjnie by splajtowały zimą...

  • 37. Data: 2010-12-07 09:13:53
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Rób co chcesz, naprawdę. Myjnie by splajtowały zimą...

    powiem Ci szczerze że nie widziałem myjni gdzie używa się gorącej wody :)
    pzdr
    GL

  • 38. Data: 2010-12-07 13:56:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 09:13:53 +0100, glang napisał(a):

    > powiem Ci szczerze że nie widziałem myjni gdzie używa się gorącej wody :)

    W bezdotykowych masz goraca wode z proszkiem pod cisnieniem.

    --
    Maciek