    From: V-Tec <v...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak umyć auto przy takiej pogodzie?
    Date: Mon, 06 Dec 2010 19:25:50 +0100

    W dniu 2010-12-05 17:12, Filip KK pisze:

    > Uzasadnij Swoją wypowiedź. :)))

    > Umyj zimną wodą przy -10 stopniach na dworze, powodzenia! :D
    >

    > Chyba nigdy nie myłeś auta zimą, co?

    wczoraj umyłem auto, a w zasadzie spłukałem pod ciśnieniem przy jakiś -4
    na dworzu. W sumie to nic wielkiego się nie wydarzyło, nieco zamarzło
    wody na błotnikach czy klapie. Zamek wlewu paliwa jak był zamarznięty
    tak był dalej (tzn. dziś już nie jest bo była odwilż).
    Co do mycia - dziś już wcale nie widać, że wczoraj był myty (chciałem
    spłukać sól z niego), jest totalny syf na drogach, spryskiwacz co chwilę
    w użyciu.

    W.