  • 1. Data: 2010-12-05 15:18:18
    Temat: Jak umyć auto przy takiej pogodzie?
    Od: "kolo" <k...@k...lo>

    Zamierzam sprzedać samochód. Ze względu na pogodę jest teraz zabłocony,
    zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez
    szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać
    ludziom? Garażem nie dysponuję.

  • 2. Data: 2010-12-05 15:36:42
    Temat: Re: Jak umyć auto przy takiej pogodzie?
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-05 15:18, kolo pisze:
> [...]
    > zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez
    > szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać

    Oddac go do myjni?

  • 3. Data: 2010-12-05 15:44:22
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kolo pisze:
> [...]
    > zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez
    > szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać

    Umył bym w myjni w centrum handlowym i zostawił do wyschnięcia na
    parkingu podziemnym w tymże centrum. Przynajmniej w DC są 2-3 takie
    miejsca ZTCP. Nie wiem jak w innych miastach

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 4. Data: 2010-12-05 15:46:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez
    > szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać

    Normalnie umyć, tylko wlej gorącą wodę do wiaderka. Bardzo gorącą. I
    gąbką ładnie go umyjesz. Bez żadnych cudów. Pamiętaj, że potem będzie
    problem z otwarciem drzwi, dlatego zanim umyjesz autko przetrzyj
    uszczelki jakimś silikonem albo tłuszczem (nie doradzam niczego, bo wiem
    że niektóre preparaty niszczą uszczelki, dlatego na własną
    odpowiedzialność niech sobie każdy próbuje takie środki).

  • 5. Data: 2010-12-05 16:22:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > dlatego zanim umyjesz autko przetrzyj
    > uszczelki jakimś silikonem albo tłuszczem

    Najlepiej niedźwiedzim...

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-12-05 16:39:44
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 05.12.2010 15:46, Filip KK pisze:
    > Normalnie umyć, tylko wlej gorącą wodę do wiaderka. Bardzo gorącą.
    > Pamiętaj, że potem będzie problem z otwarciem drzwi

    ... i popękanymi szybami :|

    S.

  • 7. Data: 2010-12-05 16:42:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Normalnie umyć, tylko wlej gorącą wodę do wiaderka. Bardzo gorącą. I

    następny. dla samochodu to największa tragedia gorąca woda w taki mróz.
    ludziska normalna zimna woda wystarczy
    a w temacie to umyj na myjni zrób zdjęcia .dojedź do domu trzaśnij kilka
    razy drzwiami. i po wszystkim

    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-12-05 16:44:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-05 16:39, Stefan Szczygielski pisze:

    > ... i popękanymi szybami :|

    Tak, tak...

  • 9. Data: 2010-12-05 16:55:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:
    > begin Filip KK

    > Najlepiej niedźwiedzim...

    ale świeżym, upolowanym max zeszłego tygodnia ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-12-05 17:11:06
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 16:39, Stefan Szczygielski pisze:

    > .... i popękanymi szybami :|

    Co to za brednie?