eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJak ucyfrowić zdjęcia analogowe? › Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Date: Wed, 16 Nov 2011 20:29:56 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <ja12vh$svu$1@news.task.gda.pl>
    References: <j9o29o$1at$1@news.onet.pl> <j9o30n$34r$1@inews.gazeta.pl>
    <j9pbr3$6po$1@news.task.gda.pl> <j9pfbq$fvt$1@news.onet.pl>
    <j9pg16$hv3$1@news.onet.pl> <j9pgmv$kec$1@news.onet.pl>
    <j9pi3t$odm$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j9vop4$vnl$1@news.onet.pl> <ja0p4m$kg4$1@news.onet.pl>
    <ja0ukk$7dl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-149-125.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1321471793 29694 78.9.149.125 (16 Nov 2011 19:29:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Nov 2011 19:29:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:885572
    [ ukryj nagłówki ]


    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Każdy telewizor, a już coraz częściej monitor, wymaga długotrwałych
    > poszukiwań w menu wszelkich wyłączników ''dopalaczy i poprawiaczy''.


    Jest tego jedna, konkretna przyczyna: gdyby producent nie powłączał
    tego na starcie, to jakieś 98% jego wyrobów kończyłoby swój żywot nie
    zaznawszy nawet nowoopracowanej funkcji. Dziś nowe wersje produktów
    niemal w całości polegają na dorabianiu nowych funkcji do stabilnego
    w swej istocie sprzętu, ma to więc konsekwencje czysto biznesowe:

    - jak sprzedać użytkownikowi nowy produkt obiecując kolejny, jeszcze
    lepszy pakiet nowych funkcji, skoro użytkownik nie wykorzystał żadnej
    funkcji z poprzedniego pakietu i nawet nie odczuł jego braku?

    - użytkownik nie wiedząc, jakie funkcje kupił w pakiecie, traci
    wewnętrzną wiarę w jakość swojego produktu (a zarazem wizerunek jego
    producenta), gdy w rozmowie z właścicielem konkurencyjnego produktu -
    gadżeciarzem jest zarzucany listą marketingowych bajerów
    ("...czterdzieści! dwa! cale!!! Full! Ha! De!!!..." ;-)

    - bezużyteczne bajery dla niektórych są fajną zabawką na 5 minut
    (lub czasem dłużej) - mogą wtedy pobawić się produktem, zaznajomić
    się z nim, a przede wszystkim nawiązać stosunek emocjonalny, zamiast
    najprostszego: kupić, wstawić i ma działać bez dalszego zawracania głowy
    czy sentymentów;

    - no i wreszcie najmniej ważne: niektóre funkcje naprawdę bywają
    przydatne (ja np. już nie kupię mobo bez zarządzania prędkościami
    wiatraków w funkcji temperatury), więc użytkownik, nie mając świadomości
    możliwości posiadanego sprzętu uznaje, że zainwestował w słabą markę
    i ucieka do konkurencji.


    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: