  • Data: 2009-11-27 09:58:06
    Temat: Re: Jak to policzyć ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek D pisze:

    > Co mi możecie teraz powiedzieć - na temat oryginalności ?

    Nic dopóki nie wiem, czy zdjęcia rzekomo z 10km jest kadrowane (i o ile)
    i z jakiej wielkości matrycy (przede wszystkim rozmiar fizyczny,
    liczenie pikseli, to drugi sposób na obliczenie).
    Analiza kątów i perspektywy jest dużo trudniejsza i obarczona większym
    błędem, a do tego na tym zdjęciu nie ma za bardzo do czego porównać.
    Brak perspektywy powietrznej faktycznie jest podejrzany, szczególnie, że
    raczej mroźną zimą zdarza się tak przejrzyste powietrze, ale wtedy
    byłoby falowanie spowodowane unoszącym się ciepłym powietrzem znad
    budynków, bo zdjęcie jest bardzo "poziomo".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.