  • Data: 2009-11-27 11:39:58
    Temat: Re: Jak to policzyć ?
    Od: pkw <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek D pisze:
    > Więc tak:
    > To jest fotka (możliwe że crop) "z 10km":
    > http://www.42-290.eu/fotka/18dbee17a6.jpeg
    >
    > To jest moja fotka z jakichś 600m z
    > Canona 40D + 70-300 IS USM na 300mm (z tym że
    > fotka przeskalowana):
    > http://www.42-290.eu/fotka/20090517_5906_40D.jpg
    >
    > W dodatku taka jest różnica co do kąta:
    > tak powinna wyglądać linia dla fotki "z 10km"
    > http://www.42-290.eu/fotka/schemat2.jpg
    >
    > a tak dla mojej
    > http://www.42-290.eu/fotka/schemat3.jpg
    >
    > Co mi możecie teraz powiedzieć - na temat oryginalności ?

    Jak dla mnie, w zadnym przypadku nie jest to zdjecie z 10km. Obraz jest
    zbyt wyrazny, oraz ma zbyt intensywne kolory jak na taki dystans.
    Poza tym, pozorna roznica wielkosci obiektow wskazuje, ze to zdjecie
    jest wykonane ze znacznie mniejszej odleglosci niz Twoje. Takze jezeli
    Twoje zdjecie bylo z ziemi wykonane, przy 10km i takich katach, to
    zdjecie musialoby byc spod ziemi zrobione:)

    p.