    From: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.rec.kino-domowe,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jak to jest z tymi NASami
    Date: Tue, 07 Jan 2014 18:24:30 +0100

    On 07.01.2014 17:18, Waldek Godel wrote:

    > Ja mam QNAP TS-112 (praktycznie to samo co Synology) - też potrafi
    > przyciąć. Teraz przesiadłem się na Vu+ Solo2 - najszybszy tuner na rynku i
    > jeszcze go nie testowałem pod tym kątem, muszę spróbować.
    > Vu+ Duo wolny nie był a potrafił przyciąć.
    > Popcorn Hour obsysał przy oglądaniu z sieci - słaba wydajność procka jeżeli
    > chodzi o wydajność sieciową. Z lokalnych dysków - jak burza.

    Powiedział bym nawet, że szybszy, gdyż DS112j ma CPU mv6281 1GHz, a
    TS-112 ma mv6281 1.2GHz
    Swoją drogą bardzo fajne SoC'e:
    - oddzielna magistrala DDR (co prawda 16bit ale to lepiej niż wbudowane
    256MB pamięci i koniec)
    - PCIE, USB, SATA i GPe podłączone bezpośrednio do magistrali
    systemowej (widziałem padła podłączone pod USB - to dopiero żółwie)

    Niestety testy przeprowadzane w różnych portalach są robione na sprzęcie
    serwerowym (od przełącznika po serwer jako odbiornik).

    Tak więc oba sprzęty są dobre ale:
    - procesor 1GHz czy 1.2GHz to za mało na MPEG4 i DLNA, tylko MPEG2 jako
    tako da radę
    - FTP jest o 30-40% wolniejsze niż SMB
    - szyfrowanie zmniejsza transfery 8x