-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
Date: Sun, 20 Feb 2011 17:55:43 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <ijrkiv$vpn$4@news.onet.pl>
References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmc4q$dhu$1@inews.gazeta.pl>
<ijme78$lao$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-pra1-131.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298224543 32567 178.73.63.131 (20 Feb 2011 17:55:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 17:55:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351505
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 18 Feb 2011 19:31:23 +0100, RadekNet wrote:
> W dniu 18.02.2011 19:00, Kuba (aka cita) pisze:
>>
>> Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
>> news:ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl...
>>> No wlasnie ... jak to jest z tym tempomatem? W trasie (autostrada)
>>> rzeczywiscie samochod spali mniej niz kiedy gaz trzyma zmeczony
>>> kierowca?
>>
>> niby dlaczego miaby spalic mniej?
>
> Poprzez plynniejsza jazde.
Tempomat nie gwarantuje płynniejszej jazdy.
Jest to cały czas szarpanina silnikiem dla utrzymania zadanej prędkości.
Każda najmniejsza zmiana obciążenia spowoduje reakcję przepustnicy.
Raczej trudno przy ciągłym przyspieszaniu i hamowaniu o jakąkolwiek
oszczędność.
Dużo lepsza jest jazda z jednakowo wciśniętym pedałem gazu i pozwolenie
na zmiany prędkości w zależności od wspomnianych zmian obciążenia.
--
Pozdrawiam - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.11 20:22 AL
- 20.02.11 20:35 Lew2
- 21.02.11 04:59 Filip KK
- 21.02.11 05:01 Filip KK
- 21.02.11 14:41 Tomasz Gorbaczuk
- 21.02.11 16:21 omega_fan
- 21.02.11 16:54 Kamil
- 21.02.11 17:00 Krzysztof 45
- 21.02.11 21:02 bma
- 21.02.11 22:35 Tomasz Pyra
- 21.02.11 23:04 J.F.
- 21.02.11 23:18 Tomasz Pyra
- 21.02.11 23:40 Tomasz Pyra
- 22.02.11 00:02 J.F.
- 22.02.11 00:26 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=