-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
Date: Sun, 20 Feb 2011 17:55:43 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <ijrkiv$vpn$4@news.onet.pl>
References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmc4q$dhu$1@inews.gazeta.pl>
<ijme78$lao$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-pra1-131.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298224543 32567 178.73.63.131 (20 Feb 2011 17:55:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 17:55:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351505
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 18 Feb 2011 19:31:23 +0100, RadekNet wrote:
> W dniu 18.02.2011 19:00, Kuba (aka cita) pisze:
>>
>> Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
>> news:ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl...
>>> No wlasnie ... jak to jest z tym tempomatem? W trasie (autostrada)
>>> rzeczywiscie samochod spali mniej niz kiedy gaz trzyma zmeczony
>>> kierowca?
>>
>> niby dlaczego miaby spalic mniej?
>
> Poprzez plynniejsza jazde.
Tempomat nie gwarantuje płynniejszej jazdy.
Jest to cały czas szarpanina silnikiem dla utrzymania zadanej prędkości.
Każda najmniejsza zmiana obciążenia spowoduje reakcję przepustnicy.
Raczej trudno przy ciągłym przyspieszaniu i hamowaniu o jakąkolwiek
oszczędność.
Dużo lepsza jest jazda z jednakowo wciśniętym pedałem gazu i pozwolenie
na zmiany prędkości w zależności od wspomnianych zmian obciążenia.
--
Pozdrawiam - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.11 20:22 AL
- 20.02.11 20:35 Lew2
- 21.02.11 04:59 Filip KK
- 21.02.11 05:01 Filip KK
- 21.02.11 14:41 Tomasz Gorbaczuk
- 21.02.11 16:21 omega_fan
- 21.02.11 16:54 Kamil
- 21.02.11 17:00 Krzysztof 45
- 21.02.11 21:02 bma
- 21.02.11 22:35 Tomasz Pyra
- 21.02.11 23:04 J.F.
- 21.02.11 23:18 Tomasz Pyra
- 21.02.11 23:40 Tomasz Pyra
- 22.02.11 00:02 J.F.
- 22.02.11 00:26 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- trasa Londyn - Koszalin
- Kopanie Bitcoinów kosztuje 137.000 $, więcej niż cena 95.000 $
- Czyli jednak elektryki są TANIE i powszechnie dostępne dla obywateli
- Elektryki do Morskiego Oka do utylizacji
- Crash testy na publicznej drodze - 4 BMW zderzone
- pojebane Google
- dewastują Tesle
- jadę do państwa polskiego
- zachowaj odstęp
- Czy wymieniacie fotel kierowcy, gdy kupujecie używanego gruchota po prostacie
- co macie na fotelach?
- Kombinacja znaków A11 i B33?
- czy nieroby zablokują znowu Zakopiankę
- nie wyłączam silnika
- Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
Najnowsze wątki
- 2025-05-06 Agregat z lodówki olej
- 2025-05-06 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- 2025-05-06 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => IT Business Analyst (projects in the telco sector) <=
- 2025-05-06 Title: The Economics and Systemic Implications of Bitcoin: Cost, Scarcity, and the Institutional Race for Dominance .
- 2025-05-06 SMSy
- 2025-05-06 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=
- 2025-05-06 Drobne umowy o dzielo z przeniesieniem praw autorskich
- 2025-05-06 wydobywanie Bitcoinów jest aktualnie zajęciem po prostu nieopłacalnym. Jak wynika z opublikowanych danych, średni koszt wygenerowania jednego Bitcoina wynosi ok. 137 tysięcy dolarów.
- 2025-05-06 Join Bitcoin Blockchain Nonce Global University
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=