    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Date: Sat, 5 Dec 2009 20:37:31 +0100
    <hf8b1j$nm$1@news.onet.pl> <hf9e5f$1ct$1@inews.gazeta.pl>
    <hf9i5i$okk$1@news.onet.pl> <hfajpp$a19$2@inews.gazeta.pl>
    <hfamch$6nu$1@news.onet.pl> <hfb1l0$nqk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hfb777$vj4$1@news.onet.pl> <hfbbtr$c5p$1@inews.gazeta.pl>
    <hfbfjh$p8k$1@news.onet.pl> <hfdfr9$bt0$1@inews.gazeta.pl>
    <hfdqjm$bs9$1@news.onet.pl> <hfdt1n$rna$1@inews.gazeta.pl>
    <hfdus3$lle$1@news.onet.pl> <hfe4ae$nre$1@inews.gazeta.pl>
    <hfe7g1$alo$1@news.onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > http://manufakturafotografii.pl/blog/wp-content/gall
    ery/topolscy-reportaz/Topol-8337-1.jpg

    zgoda

    > http://manufakturafotografii.pl/blog/wp-content/gall
    ery/topolscy-reportaz/Topol-8329.jpg

    bzdura

    > http://manufakturafotografii.pl/blog/wp-content/gall
    ery/topolscy-reportaz/Topol-8489.jpg
    > Jeśli to źródło jest tam wniesione np. przez kamerzystę to właśnie
    > jest problem, o którym mówiłem. Jeśli to zastane to nie ma o czym
    > mówić (tylko kto tak głupio wiesza stałe oświetlenie w kościele?
    > Przecież to świeci ludziom po oczach).

    strzelam w ciemno - kamerun

    co do oświetlania w kościele - to jest bardzo ładnie oświetlony kościół
    ile mógłbym Ci pokazać pięknie oświetlonych kościołów za pomocą jednej
    ulicznej sodówki na górze...

    > http://manufakturafotografii.pl/blog/wp-content/gall
    ery/topolscy-reportaz/Topol-8892-1.jpg
    > Reportaż - okej, ale twarze trzeba odżółcić/odczerwienić trochę.
    > Minuta roboty.
    > W tej serii nie jest tak źle, ale to jest nagminny błąd w galeriach.

    tutaj ewidentnie widac kolorowe światła..

> [...]
    > Coś się stało strasznego, z doskonałego peerelowskiego warsztatu
    > operatorskiego zrobiło się to samo, co z fotografią ślubną. Na
    > ostatnim beiksie były warsztaty i przykłady, rzekomo pozytywne, a
    > dokładnie pokazujące ten burdel stylów i efekciarstwa z roztrzęsioną
    > kamerą na pierwszym miejscu. I to nie musi być jakaś sztuka wzniosła,
    > wystarczy porównać coś, co większość zna - desperatki czy dr house z
    > dowolnym ''odpowiednikiem'' z naszego podwórka.
    > Oczywiście są wyjątki (Kolski itp), ale włączając jakąkolwiek
    > dzisiejszą produkcję ''popową'' narażamy się na oglądanie chaosu.

    filmówka to także fotografia ;]

    co do muzyków - nie komentuje bo nie wiem
    co do filmów - ogólnie masz rację
    ale jak zwykle - nie uogólniaj - bo są także dobre produkcje...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk