  • Data: 2009-12-03 08:58:27
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.
    > I nastało 7D, z idiotycznym (pozdrawiam fan klub Martyny) 18 MPx, który daje
    > kolorowe plamki na 12800 a np. takie A550 szumem na 6400 dorównuje D700....

    zrob powiekszenie liniowo 2 razy mniejsze z aps - c niz z FF ( bo
    przeciez format wyjsciowy 2 razy mniejszy ) a okaze sie ze na wydruku
    szumy beda porownywalne ( na korzysc aps-c)

    mnie tam szumy na iso 12800 nie podniecaja.
    sa sakramenckie zawsze , a czy wieksze czy mniejsze to juz bez
    wiekszego znaczenia i tak sa duze.

    pokaz mi aparat , ktory nie daje plamek na 12800 w skali 100% ?
    kazdy plami - mozna dyskutowac , ktora plamka mniej brzydka.

    Leica w S2 w pogoni za jakoscia wogole ograniczyla ISO , nie pamietam
    teraz dokladnie ile jest - ale smiesznie niskie 800?

    na 12800 te aparaty daja taki obraz jak kompakty przed 10 laty - nigdy
    nie uzyje argumnetu swiadczacego o jakosci aparatu powolujac sie na
    szumy przy 12800.
    MNie 12800 nie kreca wogole a juz 128 000 tym bardziej.
    trzeba poczekac na black silicon , moze beddzie lepiej.

    Dokladne pomiary porownawcze szumow c7d i d300s wskazuja ze od 3200
    iso w gore obydwa szumia identycznie

    ponizej troche mniej d300s z wyjatkiem 400 iso gdzie szumy sa sobie
    rowne.

    kiedy pojawi sie aps-c z 30 mpx kupie natychmiast w mysl zasady ze
    zmieniam aparat jesli nastepca ma 2 razy wiecej mpx.