eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcąRe: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Date: Tue, 19 Oct 2010 00:05:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i9igac$6p0$1@news.onet.pl>
    References: <i9i9bb$jpo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeb109.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287439500 6944 83.25.105.109 (18 Oct 2010 22:05:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Oct 2010 22:05:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i9i9bb$jpo$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101018-1, 2010-10-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319125
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dżeronim" <2...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i9i9bb$jpo$1@news.onet.pl...
    > Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być masa,
    > wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych fotelach
    > czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy oględzinach. Zamierzam
    > wynegocjować przy podpisaniu umowy punkt, w którym sprzedający gwarantuje
    > zwrot pieniędzy za naprawę przy znalezieniu nieujawnionych/niezauważonych
    > przy sprzedaży uszkodzeń do okresu 1 miesiąc od sprzedaży. Ja, jako
    > człowiek uczciwy na 100% taki punkt bym zaakceptował jako sprzedawca,

    A ja nie.
    Nikt nie siedzi w każdym elemencie samochodu, nie wiesz też co nabywca z nim
    zrobi.
    Już widzę jak lecisz płacić za naprawę usterki, której na 100% nie było
    przed sprzedażą, a wyszła później.

    A już miałem taki przypadek, tzn. prawie miałem.
    W dzień w którym sprzedałem auto, ale jeszcze przed wydaniem go klientowi
    zepsuło się otwieranie bagażnika.
    ASO (Renault) wyceniło naprawę zamka na kilkaset do tys zł.

    P.S.
    Na szczęście okazało się że to tylko zepsuty przewód idący do klapy, ale co
    gdyby to był zamek?
    Zapłaciłbyś, gdyby to zepsuło się klientowi 5 minut po odbiorze auta?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: