  • Data: 2011-09-27 10:26:41
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym pośrednikiem
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 10:16, ArekM pisze:
    > Witam!
    >
    > Auto od pośrednika, sprowadzone. Umowa zagraniczna KS między mną a
    > sprzedającym zagranicą. Pośrednik przekazuje mi wszelkie potrzebne
    > dokumenty, ale ....
    >
    > Jak sie zabezpieczyc na wypadek jakis ewentualnych problemów z
    > rejestracją auta w PL?

    W opisanej konfiguracji nie da się. Pośrednika nie ma i nie było.
    Przecież własnym podpisem zaświadczasz, że auto kupiłeś osobiście za
    granicą od Helmuta, więc jaki znowu pan Kazik....
    Jeśli chcesz się zabezpieczyć to kup auto już zarejestrowane, albo od
    pośrednika który prowadzi DG związaną z importem samochodów. Tyle że
    oczywiście będzie drożej.
    --
    MZ