  • 71. Data: 2010-01-08 16:55:36
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    R2r pisze:

    > Nie jestem pewien która strona pokrywa koszty zwrotu, ale nawet jeśli
    > kupujący, to jeżeli cena wynosi ok. 50 zł (wątkotwórca podawał 49,-) to
    > koszt wysyłki paczki zwykłą (tfu!) ;-) Pocztą Polską to nawet poniżej 10
    > zł - szkoda wyrzucać do szuflady czy śmieci.

    Jak ktoś zna się trochę na elektronice, to może wykorzystać element w
    torbie do wyzwalania dużo głośniejszej syreny.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 72. Data: 2010-01-08 22:30:07
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-08 17:55, "Paweł W." pisze:
    > Jak ktoś zna się trochę na elektronice, to może wykorzystać element w
    > torbie do wyzwalania dużo głośniejszej syreny.

    No właśnie takie "dużo głośniejsze syreny" jako elementy do torby już od
    lat istnieją. Niedogodnością był przyczepiany do odzieży sznurek z
    zawleczką uruchamiającą alarm, ale to obecnie jest łatwe do zastąpienia
    sznurkiem radiowym... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 73. Data: 2010-01-08 22:52:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "R2r" hi8caa$epl$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    istnieją. Niedogodnością był przyczepiany do odzieży
    > sznurek z zawleczką uruchamiającą alarm, ale to obecnie jest łatwe do zastąpienia

    Pierwszą syrenę chciałem kupić, gdy miałem kilka lat.
    Zbierałem na nią pieniądze, ale jej nigdy nie kupiłem.
    Miała mi służyć jako przedmiot do przeprowadzania
    eksperymentów. :) Miała mechaniczną ,,konstrukcję
    czynną'' i małe (jak na tak głośną syrenę mechaniczną)
    gabaryty. Jak była głośna? Z odległości 1 metra nie
    niszczyła słuchu natychmiast... ;) Dopiero po kilkunastu sekundach... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2010-01-10 03:19:07
    Od: "\"Die Gro?e Luge\"" <b...@h...com>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie. Wyjąca część jest przy mnie, a przydałoby się, żeby obie części wyły,
    > to w tłumie łatwiej byłoby zlokalizować torbę.

    Ja tez dam w morde! I poprawiac nie trzeba...

    Wyglada na to ze przewaznie pisza tu male, chude i z pryszczami na
    pyszczku - tez bym walnal takiego he,he,he

    O warszawce i pradze - walcie sie pryszczate gnojki bo rozjade!

  • 75. Data: 2010-01-11 00:34:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Die Gro?e Luge"" <b...@h...com> napisał

    > Ja tez dam w morde! I poprawiac nie trzeba...
    >
    > Wyglada na to ze przewaznie pisza tu male, chude i z pryszczami na
    > pyszczku - tez bym walnal takiego he,he,he
    >
    > O warszawce i pradze - walcie sie pryszczate gnojki bo rozjade!

    Nie napinaj się tak bobasior bo nocnik przepełnisz.

    adam

  • 76. Data: 2010-01-11 08:45:19
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    (...)
    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby
    > fotograficznej, gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w
    > małej kieszonce. (...)

    Wyobraźnia mi podpowiada, że można układać wiele
    kombinacji elektroniczno-akustyczno-alarmowych.
    Na przykład w torbie zamontować emiter głosowy,
    który piskliwym damskim głosem będzie powtarzał
    "Jestem złodziejeeem!!!" Albo też nadawać inną
    wypowiedź, na przykład "Odp... się od tego łobuzie!"
    Można też wyzwalać alarm dowolnego rodzaju ręcznie,
    kiedy zauważy się brak sprzętu. Tak jak się to
    dzieje, kiedy odłożymy "gdzieś" słuchawkę telefonu
    bezprzewodowego. Wreszcie jest do pomyślenia
    aparaturka wyzwalająca chmurkę kolorowego dymu,
    czyli sygnalizacja optyczna.
    Jeśli jesteśmy odporni na smród, można wyzwalać
    z pojemniczka przy torbie ciecz o silnym
    a nieprzyjemnym zapachu.

    I tak dalej...

    Jan

  • 77. Data: 2010-01-11 21:15:34
    Od: "\"Die Gro?e Luge\"" <b...@h...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    > Użytkownik "kamil" napisał
    >
    > .
    > Na interwencję nie ma sensu liczyć tak czy tak - najlepsze intencje nie są
    > tak dobre jak najbardziej tępa kosa.
    >
    > adam

    Przodkowie z kosami chadzali?

  • 78. Data: 2010-01-11 22:34:28