  • Data: 2010-01-07 18:26:14
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-07 19:08, Marek Wyszomirski pisze:
    > "R2r"<b...@m...net.pl> napisał

    > [...] A skoro można łgać przy
    > podawaniu mocy wyjściowej, to i przy natężeniu dźwięku też można.
    Moc PMPO jest tak naprawdę nie do sprawdzenia. Nie ma nawet ustalonych
    kryteriów jej pomiaru. Co innego natężenie dźwięku. Tutaj pomiar można
    wykonać i sprawdzić, czy producent nie oszukuje.

    > Prawdopodobnie miałeś porządniej wykonane. Może Twoje było faktycznie
    > robione gdzieś w Europie.
    Eee, nie przesadzaj. ;-)
    Chociaż pewności nie mam, to jednak wyglądało to na made in China or
    Taiwan. W każdym razie świdrowało uszy do samego mózgu i wątpię aby
    złodziej nie porzucił torebki z takim wynalazkiem czym prędzej! :-D
    No, chyba, że głuchy... ;-)

    Urządzenie które ja miałem bylo na tyle ciche, że
    > trzeba by być chorobliwie starchliwym aby sie go przestraszyć. Zwykły
    > dzwonek telefonu komórkowego był chyba od niego głośniejszy.
    No to może to Twoje było zepsute... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____