  • Data: 2010-01-07 22:37:09
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-07 23:01, Marek Wyszomirski pisze:

    > Przy zakupie wysyłkowym takiej możliwości nie ma. Owszem, można potem
    > odesłać - na własny koszt - co w przypadku niewielkiego kosztu zakupu na
    > ogól nie ma wielkiego sensu.
    Nie jestem pewien która strona pokrywa koszty zwrotu, ale nawet jeśli
    kupujący, to jeżeli cena wynosi ok. 50 zł (wątkotwórca podawał 49,-) to
    koszt wysyłki paczki zwykłą (tfu!) ;-) Pocztą Polską to nawet poniżej 10
    zł - szkoda wyrzucać do szuflady czy śmieci.

    > Moc PMPO to wymysł czysto marketingowy służący ogłupianiu klientów -
    > podobnie jak 'kontrast dynamiczny', 'stabilizacja elektroniczna' polegająca
    > na podbijaniu ISO czy ilość megapikseli która po bliższym wczytaniu okazuje
    > się być interpolowaną...
    No a czy ja coś innego gdzieś pisałem? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____