  • Data: 2010-01-07 20:34:32
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieżysprzętu.
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@p...onet.pl> napisał:

    > A nie lepiej pułapkę na myszy nosić w kieszeni?

    Chyba nie... Znam przypadek sprzed lat właściciela starej Syreny (dla
    młodzieży - pod tą nazwą produkowano kiedyś w Polsce samochody) który aby
    zapobiec kradzieży podkładał na siedzeniu kierowcy pod pokrowiec (w tamtych
    czasach samochód był oznaką zamożności właściciela, musiał służyć długie
    lata i osłaniano siedzenia pokrowcami by sie nie wycierały) deseczkę
    nabijana gwoździami. Pewnej nocy żona zaczęła mu rodzić i w nerwach sam się
    na tę deseczkę nadział...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)