  • Data: 2010-02-02 23:51:34
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-02 08:28, Jakub Jewuła wrote:
    > Jajco :)
    > Wskaz paluchem fragment opisu aukcji z ktorego to wynika.

    To są informacje dodane - wejdź na km i poszukaj - wielu osobom FreeZ
    odpisywał i komukolwiek nie powiedział czegoś sprzecznego. W dodatkowych
    pytaniach nie krył faktów o przebiegu i wykorzystaniu aparatu.

    > I?

    I jak widzisz gwarancji do 2012 jeszcze nie ma. Dodatkowo "jestem
    amatorem" nijak ma się do prawdziwego przebiegu aparatu, a ten kupujący
    teraz ma.

    > A gwarancje dorobil sobie na domowej drukarence.

    Nie jestem pewien czy może ją przedłużyć, bo aparat trafia w okres
    pomiędzy starymi warunkami gwarancji, a nowymi. Dawniej się nie dało
    przedłużyć po 3 miesiącach, teraz można w okresie gwarancji to zrobić, ale
    czy to obowiązuje te aparaty - niekoniecznie. Z pewnością dowód zakupu nie
    jest na aktualną osobę i to może być utrudnieniem. Faktem jest, że opis
    aukcji mówi o gotowej gwarancji gdy tej jeszcze nie ma.

    > Jak nie wiesz jak to i zglosic nie bedziesz umial ;)

    Już kilka osób na to zgłosiło, ale allegro zalezy na zysku, czyt prowizji,
    więc nie kiwnie palcem w sprawie. Oni tę aukcję widzą jako $ i nie umyją
    ręce.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564